campingplads ved Gardasøen
Fra : Trix

Dato : 17-06-04 13:54

Hej

Vi skal have fundet en god campingplads ved Gardasøen, hvor vi skal
tilbringe en enkelt eftermiddag/overnatning, i forbindelse med vores tur til
Toscana.
Vi har campingvogn med.

Børnene vil gerne have en god swimmingpool og jeg vil gerne have det så tæt
ved motorvejen som muligt, og gerne i den syd-østlige ende af søen.
Der skal være med gode tilkørselsforhold.

Nogen der kan anbefale en god plads.

Feriehilsen
Torben Risager

Fra : Campingannoncer.dk

Dato : 17-06-04 20:27

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> wrote in message
> [...]
tæt
> ved motorvejen som muligt, og gerne i den syd-østlige ende af søen.
> Der skal være med gode tilkørselsforhold.

Hej Torben Risager

Prøv på http://www.campingguiden.dk/campingpladser/europa/
Der har vi en større samling af pladser i Europa med beskrivelser og
billeder samt online booking.

God ferie!

Med venlig hilsen

Campingguiden.dk

Fra : Jens

Dato : 18-06-04 20:42

"Campingannoncer.dk" <info@campingannoncer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Prøv på http://www.campingguiden.dk/campingpladser/europa/
> Der har vi en større samling af pladser i Europa med beskrivelser og

De fletste campingpladser ved sydenden af søen er som regel meget belagte og
det kan være et lottreri at få en plads med mindre man bestiller en hjemme
fra, men f.eks. er San Vito ved Cisano (mellem Lasize og Bardolino) ikke
altid fyldt til randen da der endnu ikke er ret høre træer på noget af
pladsen (= ikke så megen skygge).

San Vito har en pool og ligger 3 km fra motorvejen (AFFI afkørslen).

Mvh

Jens

Fra : bj

Dato : 19-06-04 20:34

håber I finder et sted dernede, husk på at hvis du er medlem af falck er
der gode tilbud at hente lige netop ved gardasøen.......men ellers har jeg
været på Camping Fontanelle som også har deres egen hjemmeside, kan ikke
huske den, men søg på den og så taler de dansk på stedet

bj

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 20-06-04 17:44

Sat, 19 Jun 2004 21:33:35 +0200, skrev "bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> i
dk.fritid.camping:

> håber I finder et sted dernede, husk på at hvis du er medlem af falck er
>der gode tilbud at hente lige netop ved gardasøen.......

Hvad er det for nogle tilbud Falck har ?? Jeg kan ikke lige finde
noget på deres hjemmeside, men er da nysgerrig efter at vide det, da
vi måske også skal den vej i ferien

Til gengæld ved jeg, at man via FDM ("Show your card") kan opnå rabat
på f.eks. turbådene på Gardasøen.

--
mvh Gitte Sørensen news@gydda.dk

Gitte's Rodebutik: http://gydda.dk

Fra : Kim Eskesen

Dato : 22-06-04 22:18

Hej

Vi kan varmt anbefale http://www.pianidiclodia.it/splash.html

hvis i har børn.Der er en i informationen der taler dansk dansk hjemme side
samt pæn og smuk plads med alt hvad hjertet kan begær.

hilsen Fam.Eskesen