Hjemmeside for OSS'en
Fra : Peter G.

Dato : 04-05-01 13:29

Så lykkedes det.

OSS'en for dk.kultur.dk er nu kommet op på
http://home19.inet.tele.dk/peterg/

Må den vokse sig stor og fyldestgørende

[..eller bare berygtet]
--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"The Gun It Makes You Look Nicer In A Bad Way"

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 04-05-01 21:08

Hej "Peter G." <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com>

>Så lykkedes det.
>
>OSS'en for dk.kultur.dk er nu kommet op på
>http://home19.inet.tele.dk/peterg/
>
>Må den vokse sig stor og fyldestgørende
>
>[..eller bare berygtet]

Jeg ved ikke om du har specielle grunde til at lægge den der (og er
for så vidt ligeglad) men jeg har på din anmodning oprettet et OSS for
dk.kultur.musik på usenet.dk og lavet mulighed for at uploade via en
web-form. Jeg besvarede din forespørgsel samme dag, men måske er den
ikke nået frem?

Anyway, hvis du vil have den på usenet.dk så send mig en mail, så
mailer jeg userid/password.

Hvis ikke så kan jeg tilbyde at lave et redirect til din side fra
gruppe-listen.

http://www.usenet.dk/oss/
http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/
http://www.usenet.dk/grupper.pl?seek=dk.kultur.musik

Your call.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Peter G.

Dato : 05-05-01 05:42

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> wrote in message
> [...]
> dk.kultur.musik på usenet.dk og lavet mulighed for at uploade via en
> web-form. Jeg besvarede din forespørgsel samme dag, men måske er den

Jo, det gjorde den, og jeg har prøvet at lægge den op på hjemmesiden
derovre.
Desværre får jeg en fejlmeddelelse om at jeg ikke har "tastet email eller
password" ind når jeg prøver at opdatere. Efter at have prøvet det et par
gange, er jeg blevet træt af det .
I går tog jeg mig spontant endelig sammen og lagde den op hos min udbyder

> Anyway, hvis du vil have den på usenet.dk så send mig en mail, så
> mailer jeg userid/password.
>
> Hvis ikke så kan jeg tilbyde at lave et redirect til din side fra
> gruppe-listen.

Men hvis du kan få usenet-siden til at "virke" ville det være fjong, for jeg
har den indstilling at det nok er det bedste sted at have den liggende.
Ellers må du meget gerne lave et redirect til min side.

Mange tak for al din hjælp

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"I Feel Like I'm Losing For Money, I Feel Like I'm Losing For Free,

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-05-01 06:56

"Peter G."
> Desværre får jeg en fejlmeddelelse om at jeg ikke har "tastet email eller
> password" ind når jeg prøver at opdatere. Efter at have prøvet det et par
> gange, er jeg blevet træt af det .

Så er det nok derfor, Lars skriver:

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter G.

Dato : 05-05-01 17:02

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message
> "Peter G."
>
> Så er det nok derfor, Lars skriver:

Jo, men det havde han faktisk allerede givet mig i den oprindelige mail. Det
virkede bare ikke så det ud til.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"God Damn It's Deafening!

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 05-05-01 12:00

> [...]

>password" ind når jeg prøver at opdatere. Efter at have prøvet det et par

Du kunne jo have spurgt. I øvrigt har jeg lige checket upload, det
virker fint. Du går ind på formularen, skriver dit brugernavn (med små
bogstaver) og koden (også med små navne). Udvælg den ønskede fil
(eller skriv stien) og tryk på opdater.

Jeg testede med din tekst (som jeg rippede fra din side) og det gik
fint. Det kan ses på

> [...]

>har den indstilling at det nok er det bedste sted at have den liggende.
>Ellers må du meget gerne lave et redirect til min side.

Det virker hos mig, så du må gøre et eller andet galt. Send mig evt.
et skærm-dump af det du fylder ud - og det svar som du får, hvis du
fortsat har problemer.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Peter G.

Dato : 05-05-01 17:15

> Hej "Peter G." <PeterPedal73@FJERNDETTEHotmail.com>
>
> Du kunne jo have spurgt.

Det har du ret i. Det gad jeg dog af uforklarlige grunde ikke på det
tidspunkt

I øvrigt har jeg lige checket upload, det
> virker fint. Du går ind på formularen, skriver dit brugernavn (med små
> bogstaver) og koden (også med små navne). Udvælg den ønskede fil
> (eller skriv stien) og tryk på opdater.

Okay. Jeg har lige prøvet igen og det virker ikke for mig. Sender dig lige
en mail med de data jeg bruger og det svar jeg får

> Jeg testede med din tekst (som jeg rippede fra din side) og det gik
> fint. Det kan ses på
>
> http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik

Smukt. Simpelthen smukt gjort

> Det virker hos mig, så du må gøre et eller andet galt. Send mig evt.
> et skærm-dump af det du fylder ud - og det svar som du får, hvis du
> fortsat har problemer.

Er gjort.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter