MFC eller?
Fra : AHR

Dato : 16-06-04 20:42

Hej NG

Jeg skal lave en GUI til min c-kode men er i tvivl om hvad jeg skal bruge.

Skal jeg vælge MFC eller kan i foreslå noget andet. Det skal kunne udvikles
i Visual Studio 6.0 eller et gratis program jeg kan hente via nettet.

På forhånd tak

Mvh
AHR

Fra : Bo Lorentsen

Dato : 16-06-04 21:15

AHR wrote:

> Jeg skal lave en GUI til min c-kode men er i tvivl om hvad jeg skal bruge.
Der er også meget at vælge imellem !

> Skal jeg vælge MFC eller kan i foreslå noget andet. Det skal kunne udvikles
> i Visual Studio 6.0 eller et gratis program jeg kan hente via nettet.
Der er jo Gtk2 og Gtkmm som både fås til Windows og *nix, hvor linux
platformen har alle de udviklings værktøjer du kan begærer, uden at det
koster dig andet end installationen.

/BL

Fra : Bertel Brander

Dato : 16-06-04 22:21

AHR wrote:
> [...]
>
> Skal jeg vælge MFC eller kan i foreslå noget andet. Det skal kunne udvikles
> i Visual Studio 6.0 eller et gratis program jeg kan hente via nettet.

Jeg vil foreslå wxwidgets, det der før hed wxwindows:
http://www.wxwidgets.org/

Der er gratis og kan kompilere med de fleste kompilere
(inklusive VC++ 6.0) på de fleste platforme.

Det forudsætter dog at det er C++ og ikke C

/b