re
Fra : børge

Dato : 04-05-01 19:05

jeg har fået tilbudt et jagtgevær side by side kaliber 16. kindpude
der står p/b på den . hvad er det for en?

Fra : J Nielsen

Dato : 05-05-01 08:24

On Fri, 04 May 2001 20:05:23 +0200, børge <maggedutti@ofir.dk> wrote:

> jeg har fået tilbudt et jagtgevær side by side kaliber 16. kindpude
>der står p/b på den . hvad er det for en?

Det var ikke meget at gå efter... måske er det en belgisk Pieper Bayard.
Prøv at adskille geværet og kig under løbene, her vil der være indskydnings
mærker og andre kendetegn.

--
Knæk og bræk

J. Nielsen

Fra : børge

Dato : 06-05-01 13:28

Fra : børge

Dato : 06-05-01 13:29

wrote:

>Det var ikke meget at gå efter... måske er det en belgisk Pieper Bayard.
>Prøv at adskille geværet og kig under løbene, her vil der være indskydnings
>mærker og andre kendetegn.
du har svaret på et spørgsmål
der står på den at den er lavet i spanien, desuden står der rex
ibargun.
indr.varem jeg er blevet fortalt at p/b står for pederesen og brun
den er trykprøvet til 900kg
mvh.
heinrich andersen