Gratis Campingannoncer for private
Fra : Campingannoncer.dk

Dato : 16-06-04 13:26

Ny campingsite - et annoncemarked mellem private.
Her kan du oprette annoncer med billeder, beskrivelse og lign. uden det
koster noget!

Se mere på www.campingannoncer.dk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-06-04 15:14

> Se mere på www.campingannoncer.dk

Skøn fejlbehæftet side der returnerer:
Fatal error: Call to undefined function: gettopbanner() in
C:\www\campingannoncer.dk\wwwroot\index.php on line 24

Fra : Campingannoncer.dk

Dato : 16-06-04 16:13

"Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk> wrote in message

> Skøn fejlbehæftet side der returnerer:
> Fatal error: Call to undefined function: gettopbanner() in
> C:\www\campingannoncer.dk\wwwroot\index.php on line 24

Ja, det er sandt, det skete ca. 12 sek. da der lige skulle uploades en
mindre ændring, åbenbart lige da du forsøgte at besøge siden.
Sådan er det jo med websider når nye funktioner testes...
Prøv du bare igen og se om det skulle være blevet bedre

Mvh.
Campingannoncer.dk

Fra : Torbenth

Dato : 16-06-04 21:38

"Campingannoncer.dk" <info@campingannoncer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Sådan er det jo med websider når nye funktioner testes...
> Prøv du bare igen og se om det skulle være blevet bedre

Og så mangler vi lige muligheden for at kunne annoncere andet end
campingvogne, autocampere og teltvogne, skønt overskriften henviser til
andre campingrelaterede ting. Jeg kan ihvertfald ikke komme til at oprette
en annonce
Jeg har to fortelte til salg.
Men ellers er hensigten med siden ski'egod.

Mvh.
Torben

Fra : Sten Bo

Dato : 17-06-04 07:22

Torbenth wrote:
> "Campingannoncer.dk" <info@campingannoncer.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Men ellers er hensigten med siden ski'egod.

Hvem og hvorfor? - Hvem koster frivilligt på campisterne. Man må vel
samle noget i retur.

Findes der regler som ved den trykte presse med ansvarshavende for
siden.

Je spør bare. Har jeg overset noget. Er der et billede af en moster et
sted?

Hilsen Sten Bo

Fra : Campingannoncer.dk

Dato : 17-06-04 07:43

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> samle noget i retur.
>
> Je spør bare. Har jeg overset noget. Er der et billede af en moster et

Til Sten Bo m.fl..

Hvis ikke der er nogle som frivilligt har kostet på campisterne tidligere,
er det vel heller ikke for tidligt det sker

De campingportaler som i dag tilbyder "rigtige" vogndatabaser, med søgninger
osv. er forbeholdt erhvervsdrivende/campingforhandlere. Det er selvfølgelig
også fint nok, men hvorfor ikke tilbyde det samme funktioner til private?

Derfor denne side...
Der er ingen monstre eller andet som gemmer sig bag dette, bare et håb om,
at campister imellem vil få glæde af siden.

> Findes der regler som ved den trykte presse med ansvarshavende for
> siden.
JA - Campingannoncer.dk er ansvarshavende for denne side. Der findes også en
e-mail, hvor vi kan kontaktes hvis dette skulle ønskes.

Mvh.
www.campingannoncer.dk

Fra : Sten Bo

Dato : 17-06-04 07:56

Campingannoncer.dk wrote:
> [...]
> JA - Campingannoncer.dk er ansvarshavende for denne side. Der findes
> også en e-mail, hvor vi kan kontaktes hvis dette skulle ønskes.

Ha Ha.
Gode sites oplyser deres sikkerheds politik omkring alverdens
genvordighedder på nettet. Og figurerer som seriøse firmaer med adresse
og hvem der står bag. Du / I er skippet fra min side. Hvor skal man
brolkke sig når det vælter ind med spam. Beklager hvis jeg er blevet
mistroisk og ødelægger en god ide. Om igen.

Sten Bo

PS, er www.campingannonser.dk registreret et eller andet sted med
konsekvenser - hvis man overtræder god skik. Så var det da morsomt at
høre?

Fra : Campingannoncer.dk

Dato : 17-06-04 08:29

> [...]
>
> PS, er www.campingannonser.dk registreret et eller andet sted med
> konsekvenser - hvis man overtræder god skik. Så var det da morsomt at

Sten Bo

http://www.campingannoncer.dk/betingelser/

Regner med at det er dette du henviser til?

Da vi ikke sælger noget, men yder en gratis service, er der ikke noget krav
om, at vi skal oplyse adresse og telefonnumre.
En e-mail adresse er måden vi kan kontaktes på, hvilket ikke engang er et
krav på en side som denne.

Dette er ment som en gratis service, og ikke et oplæg for at træde nogle
over tæerne.

Håber det vil blive modtaget sådan af de fleste...

Mvh.
www.campingannoncer.dk

Fra : Sten Bo

Dato : 17-06-04 08:57

Campingannoncer.dk wrote:

> Dette er ment som en gratis service, og ikke et oplæg for at træde
> nogle over tæerne.

Manglende informationer retter tanken på årsagerne til ikke at bringe
dem.

> Håber det vil blive modtaget sådan af de fleste...

Indrømmet, en sørgelig verden hvor alt gratis ses på med mistro.

Hilsen Sten Bo

Fra : Hans Jørgen

Dato : 17-06-04 11:34

Det er da rimelig nemt at se ejerskab, tag en whois på siten.
Det gjorde jeg og ved hjælp af et par søgninger fandt jeg da frem til
firma/ejer + adresse + tlf, som man selv må finde hvis det er et ønske da
jeg ikke vil skrive den slags her.
Og at der forventes et vist salg af reklamer, tja det har jeg da ikke noget
problem med.
Hvad der måske kunne skrives når man nu forlanger navn,adresse, osv for at
oprette annoncen, var en forsikring om at disse ikke gøres til genstand for
handel. Det var der lige plads til over knappen "Gem annoncen". I og med
siten jo nok forventes reklamefinanceret.
--
Venlig hilsen
Hans Jørgen

Fra : Sten Bo

Dato : 17-06-04 12:09

Fra : Hans Jørgen

Dato : 17-06-04 14:44

Hmm. var jeg for hurtig, eller var De hurtige.
For der står i betingelser ser jeg nu:
Personlige informationer, som indtastes i forbindelse med annoncering, er
kun beregnet på videreformidling af annoncens indhold, og vil ikke blive
videregivet til 3. part, ligesom de, i henhold til markedsføringsloven, ikke
vil blive benyttet i markedsføringsøjemed.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 17-06-04 16:10

"Campingannoncer.dk" <info@campingannoncer.dk> wrote in message news:<40d14848$0$228$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> "Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message

> Sten Bo

Hej www.campingannonser.dk

En kanon god ide og service for os private campingfolk, tak for din
ide og indsats på dette område.

www.campingannonser.dk vær opmærk som på, at der i dette forum er
nogle små personer som kun interesserer sig for at lege pedeller og
netpolitibetjente ! det er hele deres verden,det eneste de går op i er
at korrekse andre! jeg tror de er blevet mobbet og trynet meget som
børn og nu vil de forsøge hævde sig , og de tror at de derved får
noget autoritet ! men de opnår det stik modsatte, de virker fuldkommen
latterlige. SE BORT FRA DEM, for de kan ikke bidrage med noget som
helst fornuftigt i forbindelse med camping.

KEEP UP THE GOOD WORK ;_))

Venlig hilsen
verner

Fra : Sten Bo

Dato : 17-06-04 17:36

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> [...]
> latterlige. SE BORT FRA DEM, for de kan ikke bidrage med noget som
> helst fornuftigt i forbindelse med camping.

Rent sludder ideen er da go nok. ikke det der kritiseres.

sten

Fra : Campingannoncer.dk

Dato : 17-06-04 07:34

> [...]
> en annonce
> Jeg har to fortelte til salg.
> Men ellers er hensigten med siden ski'egod.

Torben!

Øvrige annoncer "campingrelaterede ting" kan oprettes fra i dag, i løbet af
eftermiddagen.
Eneste funktion som lige manglede var, at brugerne kunne rette og slette
deres annoncer under udstyr og tilbehør (en temmelig vigtig del)

Mvh.
www.Campingannoncer.dk