billeder vises ikke på sider oprettet i ac~
Fra : Torben Olsen

Dato : 16-06-04 12:18

Hej NG
Jeg har oprettet en side der gerne skulle styres af access men jeg har behov
for at der vises billeder, alle andre felter vises som de skal men ikke
billederne, hvad kan det skyldes.

MVH
Torben

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-06-04 01:37

Ligger billederne i Databasen? I så fald er det problemet.

Fra : Torben Olsen

Dato : 22-06-04 07:58

Ja, billederne er i databasen, dog er de indsat fra webstedet, hvor
databasen også ligger.

Torben

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-06-04 19:43

I stedet bør du have et link til billedet i databasen og indsætte
dette. At hente billedet selv fra Databasen vil ikke virke.

Fra : Mads Dalgaard Jensen

Dato : 01-07-04 11:20

Torben Olsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> for at der vises billeder, alle andre felter vises som de skal men ikke

Hej Torben

Kan godt lade sig gøre.....

Der er en fin artikel om emnet her:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q216285

Skriv igen, hvis du ikke kan få det til at virke.

MVH mads

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne