Erfaring med chili.
Fra : Kim

Dato : 15-06-04 17:56

Hej ng.
Jeg har hertil aften draget mig, en erfaring med chili.
Jeg kan kun på det varmeste anbefale, at man vasker hænder INDEN man tisser,
især hvis man lige har hakket nogle friske chilier.;)

Kim

P.S. Ved svar via mail, fjernes XX fra mail adressen.

Fra : Ditte Hansen

Dato : 15-06-04 18:01

"Kim" <vildsiXX@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
tisser,
> især hvis man lige har hakket nogle friske chilier.;)

Tak for det gode grin (kunne ikke lade være, selvom det sikkert ikke har
været noget at grine af).
Men jeg kender det godt, man skal absolut heller ikke gnide øjne efter man
har hakket chili.

Hilsen Ditte

Fra : Stefan Holm

Dato : 15-06-04 18:10

"Ditte Hansen" <ditte--@bog.dk> writes:

> Men jeg kender det godt, man skal absolut heller ikke gnide øjne efter man
> har hakket chili.

Eller pudse næse. Heldigvis var det dér jeg først gjorde mig mine
chili-erfaringer.

--
Stefan Holm
"Whoa, whoa, a fat sarcastic Star Trek fan.

Fra : Nils Bo Hermansen

Dato : 16-06-04 05:40

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Stefan Holm
> "Whoa, whoa, a fat sarcastic Star Trek fan.

Et lille rigtig godt tip.
Når I har ordnet chilli skal I blot "vaske" hænderne i noget mad olie.
Derefter vaskehænder som normalt.
Så kan man både tisse og det hele.

Nils

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 16-06-04 09:15

"Ditte Hansen" <ditte--@bog.dk> skrev i en meddelelse

> Men jeg kender det godt, man skal absolut heller ikke gnide øjne efter man
> har hakket chili.

-Heller ikke tage sine kontaktlinser ud! Av...det er sådan en erfaring, man
kunne have været fattigere, hvis man bare havde tænkt sig en lille smule om
i stedet *G*

MVH Mette

Fra : Sp@cey

Dato : 15-06-04 18:02

> [...]
tisser,
> især hvis man lige har hakket nogle friske chilier.;)

Hermed noteret.
Tak

Sp@cey

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-04 18:03

> Jeg har hertil aften draget mig, en erfaring med chili.
> Jeg kan kun på det varmeste anbefale, at man vasker hænder INDEN man
tisser,
> især hvis man lige har hakket nogle friske chilier.;)

Den erfaring kunne jeg (desværre) have delt med dig for længe siden :(.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Ralph

Dato : 15-06-04 18:41

> [...]
tisser,
> især hvis man lige har hakket nogle friske chilier.;)

Hørte et inteview med en kendt - husker ikke om det var en kok eller en
rockmusiker, et eller andet der imellem - han svalede svaberen i et glas
kærnemælk efter at have lavet samme stunt, kæresten kom hjem (blondine) og
sagde overrasket: "Nå det er SÅDAN I fylder den op"

Det sidste er så noget jeg hørte i en gammel vits, men det med kærnemælken
og kæresten der kom hjem skulle være ganske vist

--
venligst
Ralph

Fra : ASKF

Dato : 15-06-04 19:00

Kim ytrede sig i <can9mm$m41$1@news.cybercity.dk> med dette:

> [...]
>Jeg kan kun på det varmeste anbefale, at man vasker hænder INDEN man tisser,
>især hvis man lige har hakket nogle friske chilier.;)

At vaske hænder er ikke altid nok. Det kan være nødvendigt at skrubbe
dem, især hvis man har tilberedt friske habanero eller piripiri.

En kammerat blev ret upopulær hos kærresten, selvom han havde vasket
hænder og endog taget opvasken inden de gik i seng!

Tip: Tynde latex handsker er en billig forsikring mod slige uheld.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Inger Pedersen

Dato : 15-06-04 19:11

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse

> Tip: Tynde latex handsker er en billig forsikring mod slige uheld.

Til chilien eller kæresten?

Hilsen Inger

Fra : Peo

Dato : 16-06-04 11:20

> Til chilien eller kæresten?
>
> Hilsen Inger

Til kæresten naturligvis.. Latex styrer!

Fra : Sybil

Dato : 15-06-04 19:20

Jeg så for et par år siden et TV program der bl.a. kom ind på chili. Der
fortalte de at der var blevet udviklet en creme med en lille smule chili i,
den blev brugt til at smøre på hingstenes kønsdele, for at få den i stemning
til parring.
Det skulle vist også virke på mennesker, der skal bare meget meget meget
lidt på, ellers svier det

MK

Fra : Peter Risager

Dato : 17-06-04 20:23

> [...]
> for at få den i stemning til parring.
> Det skulle vist også virke på mennesker, der skal bare meget meget

Efter et interview, vist nok mest for sjov, med med en kvinde der havde
eksperimenteret med at lave "elskovscremer" med chili, blev Nordjyske
Stiftstidende (som bragte artiklen) kimet ned at folk der ville have noget,
og forretningen går vist strygende ;)

--
Peter Risager
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and

Fra : Ove Kristensen

Dato : 15-06-04 19:28

"Kim" <vildsiXX@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> Jeg kan kun på det varmeste anbefale, at man vasker hænder INDEN man
tisser,
> især hvis man lige har hakket nogle friske chilier.;)

Hvorfor det, falder den af ))))))))

Mvh
Ove.

Fra : Q

Dato : 16-06-04 15:16

> [...]
tisser,
> især hvis man lige har hakket nogle friske chilier.;)

AV!

Jeg har nu altid lært at man skal vaske fingre inden man skal røre ved noget
andre folk skal have i munden

Den huskeregel kunne have sparet dig for lidt svie og smerte...

/peter

Fra : Peo

Dato : 17-06-04 16:40

> Den huskeregel kunne have sparet dig for lidt svie og smerte...

Nææ.. For er her ikke tale om bagefter, ikk'?

Fra : Q

Dato : 18-06-04 05:59

"Peo" <michael*UNDERWEAR*@swush.com> skrev i en meddelelse

> Nææ.. For er her ikke tale om bagefter, ikk'?

Det kommer vel an på hvor heldig man er

Hint: Slå din beskidte tankegang til og læs mit indlæg igen..

/peter

Fra : Peo

Dato : 18-06-04 12:10

> Hint: Slå din beskidte tankegang til og læs mit indlæg igen..

Ja.. Så fik jeg den!
Anden omgang er da heller ikke dårligt, og jeg brugte kun en livline.

Fra : Q

Dato : 18-06-04 14:31

> Ja.. Så fik jeg den!
> Anden omgang er da heller ikke dårligt, og jeg brugte kun en livline.

Hehe.. Det er langtfra alle det går op for i første omgang, så det skal du
ikke være ked af

Samme huskeregel gælder forresten ved stærke rengøringsmidler..

/peter