De der veste??
Fra : Gert P

Dato : 15-06-04 15:30

Hejsa!!

Vi skal til Italien i sommerferien og skal have fat i nogle af de veste man
skal tage på hvis man skal ud af bilen på motorvejen, men hvor køber vi dem
vi har ikke kunnet finde dem nogen steder.

mvh.

Gert

Fra : J S L

Dato : 15-06-04 17:01

"Gert P" <NOSPAMdokpet@tele2adsl.dk> skrev:

> [...]
dem
> vi har ikke kunnet finde dem nogen steder.

Hej Gert

Dem kan man købe hos ex. Brøderne dahl - Århus, her sælger de muligvis kun
til momsreg. Hæng mig ikke op på det.

Ellers er der de forretninger der forhandler arbejdstøj, størrere afd. af
Råd & Dåd, Jem & Fix osv.

Mvh
Jaime

Fra : Gert P

Dato : 15-06-04 19:52

Tak for responsen vi vil kikke efter dem der.

Fra : phk

Dato : 15-06-04 17:27

"Gert P" <NOSPAMdokpet@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dem
> vi har ikke kunnet finde dem nogen steder.

Jeg har købt en hos Immler Plane i Flensburg da jeg alligevel var der.

--
Per, Esbjerg

Fra : BHR

Dato : 15-06-04 18:37

FDM har dem også til 99kr.
Den er tynd skriglysegrøn med mange brede reflekser. Let at få på!
Fylder ikke meget, og kan ligge i lomme på forpassagerstolen i en Mazda 626

Fra : John Frandsen

Dato : 15-06-04 19:21

> [...]
dem
> vi har ikke kunnet finde dem nogen steder.

Vi kal osse til Italien, så jeg har netop købt en skrigende gul/grøn vest
med brede reflekser.
Købt i Billka til 99,-

Mvh John.

ps: Husk at vesten skal ligge i bilen, og ikke i bagagerummet... Læste et
sted at man fik en bøde på 132? hvis de f.eks. ligger i bagagerummet. Og på
tureg gennem Østrig skal advarselstrekanten ligeledes ligge inde i bilen...
Småhysterisk, men skik følge eller land fly

Mvh John

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 15-06-04 19:42

"John Frandsen" <oplyses@ikke.her> skrev i en meddelelse
> [...]

bilen...
> Småhysterisk, men skik følge eller land fly

Skal man også have disse veste i Tyskland og Frankrig

Mvh Hans Kurt

Fra : John Frandsen

Dato : 15-06-04 20:53

"Hans Kurt Larsen" <ccc87905@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Skal man også have disse veste i Tyskland og Frankrig

Nej, Italien er vist alene om kravet.
I øvrigt, husk de grønne og/eller røde forsikringskort samt originale
registreringsattest.

Mvh John

Fra : phk

Dato : 15-06-04 21:13

> "Hans Kurt Larsen" <ccc87905@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, Italien er vist alene om kravet.

Man kan køre Europa´s veje tynde uden at være første mand på stedet ved en
ulykke. Men når det sker ønsker man at ens mobiltelefon er med håndfri
bærbar, at vesten er lige inden for rækkevidde og at ens navigator kan
fortælle nøjagtigt hvor man er.

Krav eller ej - den er rar at have.

--
Per, Esbjerg

Fra : Carsten Holck

Dato : 15-06-04 22:53

Heldigvis faldt John Frandsen <oplyses@ikke.her> over tastaturet og
skrev i news:canjr5$93l$1@news.net.uni-c.dk:
> "Hans Kurt Larsen" <ccc87905@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nej, Italien er vist alene om kravet.
> I øvrigt, husk de grønne og/eller røde forsikringskort samt originale
> registreringsattest.

svjh også Spanien

/carsten

Fra : T. Hartung

Dato : 15-06-04 22:28

> [...]
dem
> vi har ikke kunnet finde dem nogen steder.

De har dem på tankstationerne i Italien til bare 7 Euro. (oplyst af en
kollega !!)
--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Ivan Møller

Dato : 16-06-04 08:07

> [...]
>skal tage på hvis man skal ud af
>bilen på motorvejen, men hvor køber vi dem
>vi har ikke kunnet finde dem nogen steder.

Hej Gert.

Det vil være en god idé at prøve en FDM butik, de plejer at vide
besked om sådanne ting.

Hilsen

Ivan

Fra : Jytte Lorenzen

Dato : 16-06-04 14:09

Hej Gert

Det kan man bl.a.hos FDM, www.fdm.dk

mvh Jytte

Fra : Gert P

Dato : 16-06-04 21:11

tak for den gode respons det ser jo ud til at de en relativ nemme at få fat
i.

mvh.

Gert