OSX, 2-knaps mus og spil
Fra : Lars Brink

Dato : 15-06-04 09:54

Hej alle

Mine drenge er indebrændte over at de ikke kan få en 2-knaps mus (har både
en Logitech og en UniMouse) til at fungere i spil i OSX (bl.a. Starcraft og
Diablo). Det virker fint i OS9 men spillene reagerer ikke på højreklik under
OSX.

Vi har prøvet at installere nye drivere og lave opsætningerne om et hav af
gange men intet hjælper.

Nogen der har erfaring med dette?...jeg er træt af hele tiden at skulle
skifte startsystem på maskinen...

Hilsen Lars

Fra : Morten

Dato : 15-06-04 11:51

Lars Brink <lars@ad-man.dk> wrote:
> [...]

> gange men intet hjælper.

> Nogen der har erfaring med dette?...jeg er træt af hele tiden at skulle

nu kender jeg ikke dine spil, men jeg vil tro at der er tale om OS9
spil, har du en OS9 driver til musene installeret i dit classic miljø?

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Lars Brink

Dato : 15-06-04 12:11

....Nej det er OSX opdaterede spil. Et andet - helt nyt - Shadowbane - kan
kun køre i OSX og der virker højreklik heller ikke.

Jeg har installeret drivere til musene både i Classic of OSX. Musene
fungerer fint med begge knapper i mine andre programmer og i finder iøvrigt.

/Lars

Fra : Morten

Dato : 16-06-04 09:35

Lars Brink <lars@ad-man.dk> wrote:

> ...Nej det er OSX opdaterede spil. Et andet - helt nyt - Shadowbane - kan
> kun køre i OSX og der virker højreklik heller ikke.

og du har været inde i spillenes seupmenu og defineret en handling for
højreklicket?