Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto i fyr og flamme, one more time
Fra : Ukendt

Dato : 14-06-04 10:29

Hej!
Så lader det til at Photosig.com er i luften igen.
Jeg har fundet et billede frem fra gemmerne. Festfyrværkeriet fra Kulturby
96. Hvad
synes du?

http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1256118

Jeg er ikke sart, så fyr løs :)

Mange hilsner Jakob

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-06-04 10:44

JBT wrote:

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1256118
>
> Jeg er ikke sart, så fyr løs :)

Størrelsen på billedet er så fedtet, at det ikke fortjener at få en
kommentar...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders Houmark

Dato : 14-06-04 11:45

Niels Ebbesen wrote:

> Størrelsen på billedet er så fedtet, at det ikke fortjener at få en
> kommentar...

Ja photosig.com er ikke særlig fed at linke til når folk i en nyhedsgruppe
skal se ens billeder. Man skal nemlig være logget ind for at se billederne i
fuld størrelse.
Billedet er da meget flot, elsker fyrværkeri. Her er det i stort format:
http://photos.photosig.com/photos/18/61/1256118-038eb8a7b6d10ca6.jpg

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-06-04 11:56

"Anders Houmark"

> [...]
> fuld størrelse.
> Billedet er da meget flot, elsker fyrværkeri. Her er det i stort format:

De første 24 timer kan også ikke medlemmer se det i fuld
størrelse.. -max-