Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hente alle foto på SITE??
Fra : JKM

Dato : 11-06-04 18:01

Er der nogen af alle jer der kan foreslå mig et stykke SW, som kan
hente alle "Thumbnail" fra Website samtidigt??

Altså i fullsize??
Jeg har ladet mig fortælle at det er muligt og få alle billeder ad en
gang istedet for, at skulle klikke på hver enkel og gemme det!!

Mange TAK..
JKM MAIL på JKM@c*fjern*.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 11-06-04 18:05

Det er ikke god opførsel.
De betaler jo for trafik. Site rips er for små drenge.

Er det dit eget site eller har du lov er teleport et godt program.

Jan

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 11-06-04 18:36

JKM wrote:

> Er der nogen af alle jer der kan foreslå mig et stykke SW, som kan
> hente alle "Thumbnail" fra Website samtidigt??

Rigtig mange foto-sites accepterer ikke site rips software, og du
risikerer at din IP-adresse bliver blokket...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 11-06-04 19:03

> Altså i fullsize??
> Jeg har ladet mig fortælle at det er muligt og få alle billeder ad en
> gang istedet for, at skulle klikke på hver enkel og gemme det!!

Hvis du kører linux eller en anden unix har du sikkert allerede wget, ellers
findes den vidst også til win

wget -nd -nc --accept='jpg,jpeg,gif,tif,tiff' -r http://www.hent.herfra.dk/

henter alle filer der ender på jpg,jpeg,gif,tif,tiff fra
http://www.hent.herfra.dk/

Nogle sites nægter traffik fra denne type program, det kan du omgå med
--user-agent="", hvor du kan få wget til at lade som om den er en meget
aktiv f.eks internet explorer bruger, det gøres således

wget -nd -nc --accept='jpg,jpeg,gif,tif,tiff' -r http://www.hent.herfra.dk/
--user-agent="Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.6)
Gecko/20040528 Debian/1.6-7"

Hvis du slet ikke forstår noget af det jeg har skrevet er det nok ikke noget
for dig der findes sikkert mange til windows med et mere brugervenligt
interface end wget...

--
Martin Kaltoft

http://kaltoft.linux.dk/

Fra : khs

Dato : 11-06-04 19:27

Winzip.

Lad være med at skrue op for antalet af samtiddige hentninger så belaster du
ikke sitet så hård når du gør det.

--
Karsten Hartmann Sørensen

khsblåbærgrødazlandk