Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Passepartou
Fra : Lars Troels

Dato : 09-06-04 10:37

Hej

Er der nogen af jer der har et forslag til hvor man kan købe færdige
passeportou pap, til levering af forstørrelser.?

Lars T.
www.sitecenter.dk/larstroels

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-06-04 10:52

"Lars Troels"
> Hej
>
> Er der nogen af jer der har et forslag til hvor man kan købe færdige
> passeportou pap, til levering af forstørrelser.?
>
> Lars T.

Din lokale rammemand/glarmester, kan sikkers
sælge dig både pap og skåret passepartou.
Standart størrelser kan du sikkert få i Tegne-
centeret i st.Kongensgade og lign. forretninger.
Ikea??-max-

Fra : Peter

Dato : 09-06-04 16:30

> Er der nogen af jer der har et forslag til hvor man kan købe færdige
> passeportou pap, til levering af forstørrelser.?
>
> Lars T.
> www.sitecenter.dk/larstroels

Her skulle være det du søger:
http://www.fotoplaneten.dk/passepartout.php

--
V.h.
Peter

Fra : C. Poulsen

Dato : 09-06-04 20:03

"Lars Troels" <fam.troelsVAEK@mail.dk> wrote in message news:<40c6da2c$0$163$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Er der nogen af jer der har et forslag til hvor man kan købe færdige
> passeportou pap, til levering af forstørrelser.?

Prøv www.fotoplaneten.dk de har meget i syrefri passepartout og skærer
til dette, hvis de ikke har det du søger så bare spørg.

Carsten

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 09-06-04 22:55

"Lars Troels" <fam.troelsVAEK@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer der har et forslag til hvor man kan købe færdige
> passeportou pap, til levering af forstørrelser.?

Er det ligemeget hvor i verden du søger det, jeg mener kan du komme til
århus for at hente..??
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Lars Troels

Dato : 10-06-04 07:16

Ja. Thomas. Jeg bor lige nord for Viborg.

Jeg er mest ude efter nogle færdige omslag med udskårne huller til levering
af foto's

Hilsen

Fra : Nickie Katharina Fns~

Dato : 10-06-04 10:05

> Jeg er mest ude efter nogle færdige omslag med udskårne huller til
levering
> af foto's

Howdy Lars

Aart de Vos i Århus sælger (og sender vist) også passepartout karton. Om du
også kan få dem til at skære det ved jeg ikke, men de har i hvert tilfælde
før gjort det (for en pris).

Prøv at tjekke deres hjemmeside http://www.aartdevos.dk/default.php.

All the best

Nickie