Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
DTC fotos
Fra : Lars Troels

Dato : 07-06-04 15:01

Hvis det skulle ha nogens interesse har jeg lagt nogle aktuelle DTC fotos på
www.sitecenter.dk/larstroels
Fotograferet med Nikon D70 og AF-Sigma EX 70-200/2,8

Hilsen

Lars T.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-06-04 15:16

Lars Troels wrote:
> Hvis det skulle ha nogens interesse har jeg lagt nogle aktuelle DTC fotos på
> www.sitecenter.dk/larstroels
> Fotograferet med Nikon D70 og AF-Sigma EX 70-200/2,8

Hej,

Herligt med motorsportsbilleder...

Du burde overveje at tage nogle med lidt bevægelse i, som fx ligesom
dette:
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-05/2004-05-29/DCRW_0278.jpg

Jeg var selv til DTC på Jyllandsringen tidligere hvor resultatet var
dette:
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-05/2004-05-02/

Det var dog første gang jeg brugte min 70-200 rigtigt, og hvis jeg
skulle derover igen ville jeg nok bruge en fuld åben blænde (for at
slippe for det elendige hegn) og anskaffe mig et ND-filter først for
at få nogle mere race-venlige lukketider så det ikke ser så
'statisk' ud.

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Lars Troels

Dato : 07-06-04 16:44

> [...]
> http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-05/2004-05-29/DCRW_0278.jpg
>
> Jeg var selv til DTC på Jyllandsringen tidligere hvor resultatet var

Jeg var øverst oppe på Dunlop tribunen for at få "frit skud". Den store
afstand til det hele var ret begrænsende for de kreative muligheder. Flotte
billeder du har lavet i øvrigt.

Lars T.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-06-04 18:11

Lars Troels wrote:
> Jeg var øverst oppe på Dunlop tribunen for at få "frit skud". Den store
> afstand til det hele var ret begrænsende for de kreative muligheder. Flotte
> billeder du har lavet i øvrigt.

Jah.. jeg vil også sige at det var noget sjovere/nemmere at nappe
billeder til Rally hvor sikkerhedsudstyret på banen er mere
begrænset :)

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : L.K.

Dato : 07-06-04 19:48

> Jeg var øverst oppe på Dunlop tribunen for at få "frit skud". Den store
> afstand til det hele var ret begrænsende for de kreative muligheder.
> [...]
Tag heller til Padborg Park, der er hullerne i hegnet meget større, eller
til Ring Knutstorp, hvor man kan komme lidt til vejrs, og over hegnet.
Har selv taget en del motorsportbilleder, som ligger på www.krall.dk,
medfølgende udstyr, Canon A40, Canon Eos 700 med en Tamron 70-300mm LD og en
Canon 35-70.
Og til det sidste løb på Padborg Park, mit nye Canon G5

L.K.

P.s. B.T. arranger ture fra København til alle DTC løb, for 300,- kr.

Fra : Thomas Kjær

Dato : 07-06-04 21:06

On 2004-06-07, L.K. <aliveinc@yahoo.dk> wrote:
> Tag heller til Padborg Park, der er hullerne i hegnet meget større, eller
> til Ring Knutstorp, hvor man kan komme lidt til vejrs, og over hegnet.

Padborg Park er ret dejlig mht. hegn og fotografering. Banen er dog
lidt for flad til at man, efter min mening, kan få nok af løbet med
som publikum.

Her er lidt billeder taget der d. 16/5, hvor jeg kan se du også var
der;

- http://lnx.dk/photos/2004/0516/

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : fam. Ager

Dato : 07-06-04 15:21

"Lars Troels" <fam.troelsVAEK@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det skulle ha nogens interesse har jeg lagt nogle aktuelle DTC fotos

de er gode lars...lever din nye optik op til forventning i disse
situationer?
torben

Fra : Lars Troels

Dato : 07-06-04 16:41

....lever din nye optik op til forventning i disse
> situationer?
> torben

Det gør den i høj grad.

Problemet er mere det f............ trådhegn der er omkring hele banen.
Sidste halvdel af løbet sag jeg oppe på Dunlop tribunen. Der havde jeg "frit
skud", men afstanden var stor til at få de rigtig lækre "tætte" teleskud,
med lav dybdeskarphed.

Lars T.
www.sitecenter.dk/larstroels

Fra : Ukendt