Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus C-350 vs C-360
Fra : Zif

Dato : 07-06-04 14:15

Hej gruppe

Er der nogen der har efaringer med de to ovenstående, og
eventuelt sige hvad forskellen er. På edbpriser.dk er C-360 lidt billigere,
men jeg kan ikke lige se nogen forskel.

Og hvordan er de i forhold til C-310, der kan jeg heller se andet end
udseende der er anderledes.

Håber nogen kan hjælpe.

Zif

Fra : TC

Dato : 08-06-04 00:06

"Zif" <> skrev i en meddelelse news:ca1pnh$oel$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> men jeg kan ikke lige se nogen forskel.
>
> Og hvordan er de i forhold til C-310, der kan jeg heller se andet end

Der er nogle små finurlige forskelle:

C-350 C-360
Årgang: 2003 2004
Video: 160*120 + 320*240 320*240
Macro: 20-50cm 7-50cm
Standard opløsning:1024*768 1600*1200
Altså samme kamera, forskellig årgang.

310´eren har en tænd/sluk knap på toppen, de to andre bruger objektiv dækslet
som on/off

Alle tre er Cammedia C serien, så de store forskelle skal du ikke forvente,
udmærkede kameraer, med fuld automatik, og enkelte muligheder for at pille selv.

Mvh.
Tommy
Olympus C-220

Fra : kv

Dato : 09-06-04 16:17

Samt den lille forskel ifølge Olympus' hjemmeside, at C350-zoom ikke kan
optage lyd i forbindelse med "video-funktionen", hvorimod 360'eren godt
kan...

mvh
kv

"TC" <sgtommyc@fjernyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Der er nogle små finurlige forskelle:
>
> C-350
C-360

Fra : Henning

Dato : 10-06-04 00:04

"kv" <keld.vinther@FJERNMEDSTORTskjern-net.dk> skrev i en meddelelse
> Samt den lille forskel ifølge Olympus' hjemmeside, at C350-zoom ikke kan
> optage lyd i forbindelse med "video-funktionen", hvorimod 360'eren godt
> kan...

Hvis du vil bruge video er det vigtigt der er lyd på. Kan huske, det var det
eneste jeg ærgrede mig over da jeg købte 350'ern. Jeg har ikke brugt video
siden jeg skulle prøve funktionerne af, så hvor vigtigt finder du selv
det...?

Kan man i det hele taget købe 350'eren mere?

Olympus'erne er gode ps kameraer med meget skarptegnende objektiver og god
levetid på batterierne.

Håber du kan bruge det til noget.

mvh Henning

Fra : TC

Dato : 10-06-04 09:21

"Henning" <> skrev i en meddelelse

> Kan man i det hele taget købe 350'eren mere?

Ja ja da! http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=61834

Tommy