Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billedevurdering..
Fra : Ole C

Dato : 06-06-04 22:56

Jeg havde desværre ikke muligheden for at deltage i gårdsdagens fotoshoot
med Modeltypes.dk, men fik istedet et par timer til at gå i en
parkeringskælder Hvad synes i om dette billede ?

http://www.condrup.dk/parkinggirl_01.htm

Mvh
Ole C

Fra : Martin Gleit

Dato : 06-06-04 23:52

"Ole C" <contact@REMOVETHIScondrup.dk> wrote in message
> [...]
> med Modeltypes.dk, men fik istedet et par timer til at gå i en
> parkeringskælder Hvad synes i om dette billede ?

Flot lys...sjov ide og udmækedet udtryk i modellen...kompositionen kan godt
gå an men er ikke verdens mest spændende...den lille smule tilt man
fornemmer redder dog en del...alt i alt en fint billede...

Fra : Ole C

Dato : 06-06-04 23:58

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gå an men er ikke verdens mest spændende...den lille smule tilt man
> fornemmer redder dog en del...alt i alt en fint billede...

Nu er komposition jo ikke ensbetydende med noget "vildt" eller for den sags
skyld utraditionelt som skævhed Kompositionen her ligger i fortælling,
udtryk, lys samt location. Men tak for din kommentar

Ole

Fra : Martin Gleit

Dato : 07-06-04 00:06

> [...]
> skyld utraditionelt som skævhed Kompositionen her ligger i fortælling,
> udtryk, lys samt location. Men tak for din kommentar

ingen der har sagt den skal være vild...men den skal være spændende og
fremfor alt ikke kedelig og set 1000 gange før (hvilket jeg ikke påstår at
dit er)...siger blot at din lille smule tilt redder billedet fra at blive
lidt for statisk...kompositionen kan ikke ligge i noget så prakmatisk som
"fortællingen"...

Fra : Ole C

Dato : 07-06-04 00:15

> [...]
> lidt for statisk...kompositionen kan ikke ligge i noget så prakmatisk som

Hehe, er fotografering ikke skønt

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-06-04 00:27

"Ole C"
> [...]
> med Modeltypes.dk, men fik istedet et par timer til at gå i en
> parkeringskælder Hvad synes i om dette billede ?

Der er 2 ting der springer i øjnene, måske det bare er mig,
men de fliser er så grimme at det næsten gør ondt og den
udsugnings kanal der er ved at tage toppen af modellen,
er jeg ikke vild med, den er for tæt på.. Resten er fint. -max-

Fra : Claus Smith

Dato : 07-06-04 09:13

Ganske fint billede.

Umiddelbart så tror jeg at jeg ville have fundet et eller andet som kunne
gøre håndjernene aktive istedet for passive.

Jeg tror også at jeg vil bruge en anden blænde og dermed få baggrunden mere
sløret så man bliver mere objektiv på modellen og situationen.

Men hver fotograf har sine ideer, men du har fået et godt billede ud af
turen, er der flere vi må se fra samme serie evt. link?

Claus Smith

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 07-06-04 10:14

On Mon, 7 Jun 2004 10:13:18 +0200, Claus Smith wrote:

> Ganske fint billede.

Helt enig. Jeg kan især godt lide modellens ansigtsudtryk - kan
tolkes på mange måder.

> Umiddelbart så tror jeg at jeg ville have fundet et eller andet som kunne
> gøre håndjernene aktive istedet for passive.

Jeg undrede mig dels over, at hun havde to sæt på, dels at begge
sæt var lukkede. Lidt distraherende fra fotoet, men omvendt er
det sundt med hjernemotion.

Ehm.. altså: Hvis håndjernene havde været anderledes, så havde
jeg måske ikke spekuleret over billedet, men var bare hoppet
videre til næste indlæg her - så alt i alt, så er de faktisk ret
fine - omend jeg stadigvæk undrer mig

> Jeg tror også at jeg vil bruge en anden blænde og dermed få baggrunden mere
> sløret så man bliver mere objektiv på modellen og situationen.

Enig igen - flisemønster, opmalede striber og ventilationsting
distraherer.

--
Stig
(remove the 'no's to send me mail)