Broadcom selskab konkurs!
Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-06-04 02:11

Tjuhej hvor det kører for disse selskaber! LOL

I stedet for at betale sin gæld, så bruger man pengene til at købe
nye, underskudsgivende aktiviteter for

Gad vide hvor længe vi stakkels kabelnetkunder er "garanteret"
forsyningssikkerhed, når hovedselskabet, der står for den teniske side
er konkursramt?

http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=23963

Claus

Fra : Eli Søderlund

Dato : 06-06-04 20:35

Hej!

Jeg vil høre om der er nogle som kender til Dansk bredbånds Video on demand
løsning?
Hvad koster det pr. film?
Er kvaliteten i orden ( i forhold til dvd)?
Hvor stort er udvalget - er det blockbuster udvalg (tvivler)?

Jeg er lidt nysgerrig da TDC jo introducerer deres VOD løsning i juli måned.
Håber virkelig det er kommet for at blive

begin 666 smil1.gif
M1TE&.#EA"0`)`-4``````/___XN0>+"T1YR?1K"S8,?,;^/E0*NL>>3E.?__
M1O__G^/CCWIZ8O__VJ"@CO?L*]?%$>C7)?OF+NO-(;F<!/O6)?_.'/O/(_O;
M;=^O&/O::O&\*/_(+>FC%/NP'_O(9OO+:;EW`/NK'=>%`=:"`/NC&_N<&/NQ
M8ONT9/N $_V+'O&$'?M[$ONF8*"@H/___P``````````````````````````
M`````````````````````````````````"'Y! $``# `+ `````)``D```85
70)AP2(0!AL>B$KDT-I=))Q% ?0Z#`#L`
`
end

Fra : Eli Søderlund

Dato : 06-06-04 20:38

Ups den smuttede vist

Fra : marlau

Dato : 07-06-04 15:47

"Eli Søderlund" <soderlund@stofanet.dk> wrote in message news:<40c37286$0$12578$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> Ups den smuttede vist
>
> "Eli Søderlund" <soderlund@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> demand

> måned.

Jeg kender kort til det og det er bestemt ikke noget at glæde sig over
eller til. Sidst havde de vistnok kun ca. 20 film af ældre dato.

Dansk Bredbånd er ikke økonomisk stærke eller store nok til at få
leveranceaftaler på et bredt udvalg af film a la BlockBuster.

Jeg tror at det man muligvis vil se, er et samarbejde mellem TDC og SF
film og i relativt begrænset omfang indledningsvis. Jeg tror der går
en rum tid før at en virksomhed som BlockBuster lader sig udkonkurrere
af ip, de er verdens største selskab til udlejning og har et cashflow
der er uden lige.

Men hvem ved, det kan jo være at SBC og BlockBuster i USA har indgået
en aftale der tilgodeser TDC i DK som test

Men jeg tror desværre ikke du skal glæde dig for tidligt.

Marlau - ham der altid ved lidt bedre og savner en Claus Tersgov
(NOT)