Billeder - Logoer - Ringetone o.s.v
Fra : Funnyboy

Dato : 14-06-04 18:16

Hej
Går lidt og overvejer at købe mig en ny telefon som afløser for min ellers
så fede Nokia6210.
Har ik lige fundet afløseren for telefonen endnu....Men går nok og overvejer
at købe en Nokia 6610i
Nu er mit spørgsmål så bare hvor jeg finder en masse logoer og lyde og
billeder til at smide ind på telefonen.
Og jeg mener ik de gamle S/H billeder men de nye med farver.
Og det skal selvfølgelig også være poly ringetoner.
For jeg må ærlig indrømme at jeg er for nærrig til at gi 10 kr for et
billede.
Hvilket format gemmer kameraet billederne i når man selv tager billeder?
Jpg? Gif? Bmp?
Kan man ta et hvilken som helst billede og smide over på kameraet med et
datakabel?
Ja find selv på flere spørgsmål og selvfølgelig også gerne nogle svar til
dem.
Kan godt være det er spørgsmål for nybegynnere med jeg er desværre gået lidt
i stå hvad angår mobil.
Har ik købt ny telefon siden 2000....Og damn der er sket meget siden.
Nå men håber i kan hjælpe mig.

Venlig Hilsen

Preben