ingen EM på mac
Fra : Peter Ursin

Dato : 14-06-04 17:24

Kan det virkelig passe at man ikke kan se DR's videoklip fra EM på en
Mac ?
http://www.dr.dk/sporten/em2004/emvideo/

mvh
Peter Ursin

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 14-06-04 19:15

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Kan det virkelig passe at man ikke kan se DR's videoklip fra EM på en
> Mac ?
> http://www.dr.dk/sporten/em2004/emvideo/

Connecting - buffering - buffering: 30% - stopped
Connecting - buffering - buffering: 30% - stopped
Connecting - buffering - buffering: 30% - stopped
Connecting - buffering - buffering: 30% - stopped

Nej, jeg kan heller ikke se videoklippene.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 14-06-04 19:36

Kaj Christiansen wrote:
> [...]

Ja Macfolk ser ikke fodbold

> [...]
> Connecting - buffering - buffering: 30% - stopped
> Connecting - buffering - buffering: 30% - stopped
>
> Nej, jeg kan heller ikke se videoklippene.

Normalt så kommer den når bare den "Buffer" jeg fik den op på 47%.
kan det være serveren som har problemer pga. overbelastning.

Fra : Peter Ursin

Dato : 15-06-04 09:29

"Henry Lerche Madsen" <lerche@aarstiden.dk> skrev i en meddelelse

>Normalt så kommer den når bare den "Buffer" jeg fik den op på 47%.
> kan det være serveren som har problemer pga. overbelastning.

Jeg tror det desværre ikke, da indlæsning ikke stopper på windåsen.
Irriterende at en public service station som delvist finansieres af min
licenspenge ikke kan lave ordentlig adgang for alle.
Dog virker TV2 "simple adgang" så der var lidt klip at se.

mvh
Peter

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 15-06-04 22:25

Kan det ikke have noget at gøre med at de ligger på
en WINserver maskine som hverken LINUX, eller MACværket kan vise.

Jeg har opdaget at flere radiostationer ikke kunne nåes med den anden
maskine
hvor jeg har LINUX installeret, så derfra ligger mit svar.

Det virker fint herfra på en WINdåse XP

/ Qbic