Flatrate fra Telia...med forbehold!
Fra : HRO

Dato : 14-06-04 13:45

Fra : Georg

Dato : 14-06-04 17:23

De 3 timers er mellem 8 og 16. Resten af tide kan man uhæmmet plapre løs:)
Så er fastnetstelefonens dage talte, medmindre man har adsl. Jeg kunne godt
finde på, at hoppe på telias unlimited, problemet er bare, at deres dækning
er mildt sagt ikke særlig god.

Georg
"The difference between stupidity and genius is that genius has its
limits." ~ Albert Einstein

Fra : Claus E Beyer

Dato : 14-06-04 19:10

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde på, at hoppe på telias unlimited, problemet er bare, at deres dækning

Ja, hvis der også kom gprs ad libitum, eller hscsd som også kunne bruges inden
for de 400 kr, med i abonnementet, så ville jeg også straks forlade
fastnettelefonen og kun have Telia Unlimited.

Claus