Ibook laver uønskede linjeskift
Fra : Mic

Dato : 14-06-04 11:03

Min ibook G4 har en irriterende tendens til at skifte linje når jeg
f.eks. sidder og skriver i et word-dok - bedst som man tror at man
skriver i bunden af dokumentet sidder men pludselig og skriver ind oven
i noget tidligere tekst. Som om man er kommet til at flytte curseren med
touchpad'en. Nu hvor jeg er blevet opmærksom på det, er jeg dog sikker
på at den gør det uden at jeg haft mine pølsefingre i nærheden af
touchpad'en. (og jeg har desuden slået 'ignorer tilfældig brug af
pegefelt' til). Hvad kan det være?

mvh, Michael Petersen

Fra : No1

Dato : 14-06-04 13:58

> [...]
> på at den gør det uden at jeg haft mine pølsefingre i nærheden af
> touchpad'en. (og jeg har desuden slået 'ignorer tilfældig brug af

Det er nok touchpad'en. Det er svært at undgå at røre den, når man
skriver. Slå evt. "tap" funktionen fra, som gør at du kan klikke ved at
trykke/tappe på touchpad'en, men i stedet skal bruge den store "rigtige"
knap.