E-Mail
webnoob 5265
I Need Help / Outlook2000
Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 04-05-01 12:51

Jeg kan ikke finde mit "adressekartotek" i Outlook 2000, jeg vil gerne have
Adressekartotek/Kontaktpersoner ud på en diskette (BackUp) da jeg skal
flytte alle mine data.

Hvor ligger filen, har ledt efter en *.pab - fil men uden held (Personal
Address Book-fil).

På Forhånd Tak

--
Henrik Fuglesang

www : http://home3.inet.tele.dk/lax/

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 05-05-01 11:39

"Henrik Fuglesang" <lax@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skal
> flytte alle mine data.
>
> Hvor ligger filen, har ledt efter en *.pab - fil men uden held

Dine kontaktpersoner ligger ikke i din PAB (så vidt jeg er orienteret)
de ligger på din exchange server. Det er kun dit Private
adressekartotek der ligger i PAB-filen.

Men det er nu meget nemt at tage en backup/kopi.

Filer -> Importer og eksporter... -> Eksporter til en fil -> Næste ->
vælg en filtype -> Næste -> Vælg mappen Kontaktpersoner -> Næste ->
følg anvisningerne alt efter hvilken filtype du valhte.

Når du skal have den på plads vælger du naturligvis bare Importer fra
et andet program eller en anden fil og følger vejledningen.

Lars
--
Lars Wagner Hansen, Jagtvej 11, 4180 Sorø
l-hansen@post4.tele.dk http://home4.inte.tele.dk/l-hansen