Findes der mobiltelefon med navigation ??
Fra : Kim

Dato : 13-06-04 13:38

Jeg vil gerne vide om der findes mobiltelefoner med brugbar navigation som
kan bruges isteddet for PDA i bil ??

Mvh. Kim

Fra : Kim

Dato : 14-06-04 15:03

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne vide om der findes mobiltelefoner med brugbar navigation som
> kan bruges isteddet for PDA i bil ??
>
> Mvh. Kim
>
> Nå det gør der altså ikke.

Kim

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-06-04 18:21

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev....

> Jeg vil gerne vide om der findes mobiltelefoner med brugbar
> navigation som kan bruges isteddet for PDA i bil ??

http://www.wayfinder.com er en mulighed. TomTom Navigation er desuden
på vej med en mobil løsning til Symbian telefoner, f.eks. SE
P800/P900.

--
Kent Oldhøj

Fra : Søren Christensen

Dato : 15-06-04 15:29

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.invalid> skrev i en meddelelse
> "Kim" <kim014@mail.dk> skrev....

> http://www.wayfinder.com er en mulighed. TomTom Navigation er desuden
> på vej med en mobil løsning til Symbian telefoner, f.eks. SE
> P800/P900.

Nogle der ved om den kan bruge Gps'en i 3G telefonerne?
Altså Wayfinder...

Venligst