Grænsehandel Burg
Fra : Jørn Haulund

Dato : 13-06-04 09:37

Hej

Jeg har lige modtaget reklame fra Calle. Er der andre supermarkeder i Burg,
hvor danskere kan slippe for at betale pant på dåser?

mvh
Jørn

Fra : Casper - OldTrafford~

Dato : 13-06-04 10:47

"Jørn Haulund" <haulund*nospam*@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Burg,
> hvor danskere kan slippe for at betale pant på dåser?

Det burde man kunne i de allesammen.
Ellers vil de jo ingen kunder have...

Fra : Kbh.s amt

Dato : 13-06-04 10:44

Bl.a.: SK Discount - Aldi etc.
En 3 timers tur med Scanlines kan nemt nås.
God tur

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 13-06-04 12:41

On Sun, 13 Jun 2004 11:44:21 +0200, "Kbh.s amt" <kyndby2003@yahoo.dk>
wrote:

>Bl.a.: SK Discount - Aldi etc.
>En 3 timers tur med Scanlines kan nemt nås.
>God tur
Kan nemt nås - men måske ikke, hvis du kører i weekenden. Vi var
dernede en lørdag, hvor der var kø bare for at komme ind i Burg by -
og ved Calle var der 150 meter kø ud på p-pladsen og ned ad gaden. Vi
gad ikke engang holde i kø for at komme hen til SK - det var håbløst.

KS