Malaga godt/skidt?
Fra : MadOnion [9000]

Dato : 12-06-04 21:30

Hej.

Vi er et kæreste par på 24 og 28 år der gerne vil på en charter ferie i år.
Vi har rejs meget og har selvfølgelig nogle kriterier.
Vi vil gerne ha en god strand, hvor man ikke fryser når man hopper i
vandet!!! hi hi..Vi kan godt lide at snorkle er der rigt dyrer liv i vandet?
Billige spisesteder/ hvordan spiser man? når vi skriver billigt ved vi godt
at vi ikke kan få et måltid til 7 kr. som i Thailand, men bare det er
billiger end i DKog at man kan få andet end " turist mad". Hvad med
lokalbefolkningen er de i gadebilledet eller er det kun turister som på
Grand Canarie?
kan man få 14 dage til at gå, hvis man ikke kun vil ligge på stranden?

Håber at der er nogle der kan fortælle både positivt / negativt om Malaga,
så vi for valgt det helt rigtige sted til sommer.
på forhånd tak.

venlig hilsen Bettina.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 13-06-04 17:46

Hej

"MadOnion [9000]" <strue@FJERNDETTEemail.dk> wrote:

>Vi er et kæreste par på 24 og 28 år dr gerne vil på en charter ferie i år.
>Vi har rejs meget og har selvfølgelig nogle kriterier.
[klip]

Strand/vand ved jeg ikke meget om, ud over at der er masser af det

Spisesteder er der masser af, også dem hvor de lokale beboerne kommer,
så i kan sagtens undgå at spise sammen med jeres naboer hjemmfra, men,
med hensyn til billige priser, så er det "der var engang" - Priserne for
at gå ud og spise i Spanien er idag helt på samme niveau som i DK, og
måske med en tendens til at det er dyrere. - I kan sagtens slippe for
'turistmad' men det blir' det ikke billigere af.

Man ser masser af lokale i gadebilledet, Malaga er jo ikke en
turistgetto som man ser det på f.eks. GC, men en ganske alm. Spansk
storby, på godt og ondt.

I skal nok leje en bil, alternativt benytte den særdeles veludviklede
og velfungerende kollektive trafik for at komme lidt ud omkring, f.eks.
en tur op i bjergene, en tur til Granada, til Micras, til Gibraltar,
(Bemærk de er begyndt at ta' entré for at komme op på klippen) Sevilla,
og mange andre spændende steder.

Go' tur !

--
M.v.h. Ole®