tørre læber
Fra : kim

Dato : 04-05-01 09:31

Min datter på 4½ er begyndt at få meget tørre læber den
sidste tid... vi bruger læbepomad ( stik ) ikke vaseline da
vi har hørt at det ikke skulle være så godt...
hun drikker meget væske hver dag...

nogen med et godt råd ?
--
Med Venlig Hilsen
Kim

Fra : Mikkeline

Dato : 04-05-01 11:45

kim <kio@e-box.dk> wrote in message news:RMtI6.6787$T22.426231@news010.worldonline.dk...
> [...]
> sidste tid... vi bruger læbepomad ( stik ) ikke vaseline da
> vi har hørt at det ikke skulle være så godt...

Prøv med Elisabeth Ardens "Eight Hour Creme" (ca. 175 kr for en tube - men MEGET drøj i brug). Den er vaselineagtig, men indeholder
en masse plejende stoffer. Den er til ekstemt tørre områder på hele kroppen. Den er helt kanon at smøre på til natten, og så vågne
op med helt blød hud!

Mikkeline - smiler igen!

Fra : Tina

Dato : 04-05-01 12:55

kim <kio@e-box.dk> skrev i en
> [...]
> sidste tid... vi bruger læbepomad ( stik ) ikke vaseline da
> vi har hørt at det ikke skulle være så godt...

Ceridal Lipogel

Den kan bruges overalt på kroppen. Læber, hænder, ansigt, børn der savler
meget osv.

Ingen parfume, ingen vand, ingen emulgator. Udelukkende to vaselinefaser, en
fast og en flydende. (Overhovedet ikke lig det vaseline, man ellers køber).
Disse ting står også at læse i indlægssedlen i produktet.

http://www.helse.dk/artikler/hud/13artikel.html

Spørg på apoteket

Tina

Fra : kim