Ophæng til reservehjul
Fra : Manne

Dato : 12-06-04 10:15

Hej

Jeg har købt et ophæng til mit reservehjul, således at det kan hænge under
vognen.

Er der nogen der er i besiddelse af en monteringsvejledning til noget sådant
?

Det er en Bürstner med ALKO ramme.

Og nej... Jeg kan ikke få en af sælgeren

Venlig hilsen

Leif

Fra : Lars Andersen

Dato : 12-06-04 14:15

> Er der nogen der er i besiddelse af en monteringsvejledning til noget

> sådant ?

Skal det ikke bare skubbes med den ene ende in i et af hullerne i vangen
umiddelbart bag akslen. Låse-tøjet monteres så på den modsatte vange. Når
reservehjul skal op - skubber man holder og hjul ind og op - og skal det ned
trækker man det lidt frem og ned.

Sådan virker det ihvertfald på min Bürstner.

Held og lykke.

//Lars

My Inbox is protected by SPAMfighter

2307 spam mails have been blocked so far.

Download free www.spamfighter.com today!

Fra : Jan

Dato : 12-06-04 15:44

Hej Leif
jeg vil tro du skal ringe til din kammerat så skal han nok klare det

mvh jan

Fra : Manne

Dato : 12-06-04 18:57

Tak for hjælpen