indstilling af jumper
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-04 07:41

Jeg har haft min DVD-brænder til reperation og de havde ændret opsætningen.
min brænder stod som master da jeg fik den tilbage, og derfor kunne min pc
ikke finde hverken den eller min anden DVD.
Jeg ville så ændre den til slave som den jo også skulle være, men så røg jeg
i problemer, den har ikke blot ::: men ::::::. Hvis jeg kikker i manualerne
er der kun beskrevet ::: hvor den skal stå på de midterste. Jeg har sat den
på det sæt nr 2 fra højre og det resulterer i at såsnart min pc starter op
og fortæller der er ny hardware, så genstarter den og jeg kan ikke komme
længere. nogen der har løsningen ?
måske er der simpelthen problemer med brænderen ?

--
mvh Kirsten Lehd
Admin for www.vejlenser.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 12-06-04 07:55

Det hele kommer an på, hvilken dvd-brænder, du har

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-04 08:19

"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det hele kommer an på, hvilken dvd-brænder, du har

Produktnavn: Medion DVD- + RW brænder
Antal: 1
Varenummer: 713530000
Stk. pris: 1.199,00 DKK
I alt: 1.199,00 DKK

Nu kan jeg ikke lige huske hvad, men når den er sat til står der faktisk
et andet mærke...den er købt online ved tele.dk for kun et par måneder
siden.
mvh Kirsten

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-06-04 12:29

On Sat, 12 Jun 2004 09:18:35 +0200, "Lehd" <lehd.snabela.vejlenser.dk>
wrote:

> [...]
>
> Nu kan jeg ikke lige huske hvad, men når den er sat til står der faktisk
>et andet mærke...den er købt online ved tele.dk for kun et par måneder

Der må være et lille diagram hvor du kan se jumber instillingerne! Det
er der på de fleste cd-rom, harddiske osv.. ?

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-04 17:42

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:kieoc0pc6vluv9ff52tq1ojpn46u725c0n@4ax.com...
> On Sat, 12 Jun 2004 09:18:35 +0200, "Lehd" <lehd.snabela.vejlenser.dk>

> Der må være et lille diagram hvor du kan se jumber instillingerne! Det
> er der på de fleste cd-rom, harddiske osv.. ?

Det er der også, men det diagram viser også kun 3 muligheder, men der er
flere på den brænder jeg har .
Men jeg må ringe til Support imorgen mandag.
mvh Kirsten