Funktion af ATC Togstop
Fra : Thorkil Olesen

Dato : 11-06-04 22:40

I forbindelse med ulykken i Holstebro har der igen været en del debat om
ATC-Togstop her i gruppen. Men jeg savner noget information om, hvad det
egentligt kan. På BaneDKs websider kan man læse, at der blev tilføjet
nogle funktioner i marts 2003, men desværre ikke hvilke. Altså:

Hvad adskiller fuld ATC og ATC-Togstop?

Hvad adskiller ATC-Togstop og privatbanernes ATC-P?

Hvad blev ændret i marts 2003?

(Jeg har ikke noget imod, at dette indlæg fører til en ny polemik om det
kritisable i at udvikle ATC-Togstop. Det gør denne gruppe spændende. Jeg
vil bare gerne have informationerne først...)

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Fra : Morten Lind

Dato : 11-06-04 23:13

Thorkil Olesen <slet.dette.thorkil.og.dette@pip.dknet.dk> wrote:

> [...]
> kritisable i at udvikle ATC-Togstop. Det gør denne gruppe spændende. Jeg
> vil bare gerne have informationerne først...)

Jo altså, fuld ATC har dual-processorer og ATC-P er 608e("P" for Prior).
Ændringen i 2003 betød, at banen blev klargjort til
højhastighedforbindelsen med kodenavnet Panter/G5.

Nej Thorkil, du må undskylde - jeg driller - jeg tror, du er havnet i en
forkert gruppe

Denne gruppe pludrer Machintosh PC

God weekend
M.

Fra : Thorkil Olesen

Dato : 12-06-04 10:50

Thorkil Olesen <slet.dette.thorkil.og.dette@pip.dknet.dk> wrote:

> I forbindelse med ulykken i Holstebro har der igen været en del debat om

Fejl gruppe. Undskyld!

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 13-06-04 07:07

Thorkil Olesen wrote:

> Fejl gruppe. Undskyld!

Man kan jo passende skrive "FUT FUT FUT dk.tog".

--Martin

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 13-06-04 22:51

Martin Agersted Jarl <martin@sletmigjarl.dk> wrote:

> Man kan jo passende skrive "FUT FUT FUT dk.tog".
>
> --Martin
Ja, den er god med dig *G*

- sådan en gang tog'esnak...

Fra : Martin Agersted Jarl