Chillum Klud Group
Fra : Ramsalt

Dato : 04-05-01 07:48

Jeg vil måske hyre Chillum Klud Group til en fest. Jeg har hørt, at de
skulle være seje, men kender dem kun af omtale.

Er der nogen af jer der har oplevet dem?

Ram

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 04-05-01 08:34

OOOOOOOOOoooooooooooooohhhhhhhhhhh yeah

Jeg har oplevet Kludedrengene et par gange på min gamle højskole Holstebro
Højskole (go there...)
De har selv gået der, og leverer altid et fedt show, med sir Andy Penera og
alle de andre. Der var sågar et år, hvor de viste en guitar instruktions
video, med sir Andy. Dét var blændende at se hans teknik i slowmotion.......

De kan anbefales. http://www.chillumkludgroup.dk

Hilsen Morten

--
http://www.mortenbock.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 05-05-01 19:15

De er helt på toppen hvis man er til 70'er 80'er fink, disco, kendte
musiktemaer og meget andre. det levere et stort show lidt hen ad Diskofil
bare bedre. Jeg har set dem live på Nybrogaard Festival for nogle år siden.
Kæmpfest. Hvad koster de for at spillet et par sets?

mvh

MCP

Ramsalt <Ramsalt@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ctjeb$gvo$1@sunsite.dk...