Vedr. injurer retssag
Fra : ibber

Dato : 11-06-04 17:17

Skal snart i retten, fordi jeg har flyttet et/mit domænenavn til et andet
hotel

Iden forbindelse er jeg blevet beskyldt for at have taget 104 mails.
Jeg er også blevet hængt ud her på www.difo.dk med følgende ordlyd som der
står .:

At klager (mig) forsøger at skade indklagede, dels ved at forstyrre den
interne post dels ved at skaffe sig adgang til den information der ligger på
den eletroniske post og at dette faktisk er lykkes idet 104 mails er tilgået
klager i den periode hvor domæne navnet var tilgået

Når jeg nu bliver frikendt for ikke at have taget mails, vil det så ikke
være injurer at jeg på den måde er hængt ud på nettet.

jeg er uskyldig se selv på www.trutmund.dk

Fra : Jens Horstmann

Dato : 12-06-04 09:40

"ibber" <12347@ishoejby.dk> wrote in message news:<caclgo$4mr$1@news.net.uni-c.dk>...
> [...]
>
> Når jeg nu bliver frikendt for ikke at have taget mails, vil det så ikke
> være injurer at jeg på den måde er hængt ud på nettet.

Nej, det er ikke injurier. En injurie er en æreskrænkelse - altså en
fornærmelse, der helt åbenbart må stå grundløs og for ens egen
regning. Så vidt jeg lige hurtigt kan se, så er det ovenstående ikke
injurier, men en person, der gør rede for en sag, som han ser den. Du
er måske uenig, men ikke desto mindre gør din modpart jo rede for,
hvorfor han påstår, hvad han gør. Hvis han havde kaldt dig "snyder,
bedrager, løgnhals og tilmed dum i hovedet, fordrukken og pædofil",
ville der være tale om æreskrænkelse, men ikke at han sagligt og
redeligt gør rede for det foregåede efter sin overbevisning.

/Jens

Fra : ibber

Dato : 12-06-04 10:25

æv

Fra : TGD

Dato : 12-06-04 13:12

"ibber" <12347@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Skal snart i retten, fordi jeg har flyttet et/mit domænenavn til et andet
> hotel

Lige til din sag generellt, hvorfor finder du ikke din egne ekspert vidner?

<KLIP>

Fra : ibber

Dato : 12-06-04 21:39

Hvad mener du ??

Fra : TGD

Dato : 13-06-04 22:20

> Hvad mener du ??

Når man skal i retten har man lov til at få indkaldt vidner.

<KLIP>

Fra : ibber

Dato : 14-06-04 17:31

Hvem hvad ? jeg forstår ikke helt dit spørgsmål svar om vidner hvem skulle
vidne for hvad difo eller ??

Fra : TGD

Dato : 15-06-04 12:42

> Hvem hvad ? jeg forstår ikke helt dit spørgsmål svar om vidner hvem skulle
> vidne for hvad difo eller ??

Såvidt jeg kan se ud af din side bliver du beskyldt for alsken ting om
hackning og andet, det ser jo ud til at der er nogen der ikke ved synderligt
meget om det siden at det kan være noget så langt.

Fra : ibber

Dato : 15-06-04 17:16

Det kan du have ret i
At det så er et helved at leve med den slags beskyldninger i så mange år er
en anden sag

Fra : TGD

Dato : 15-06-04 18:06

> Det kan du have ret i
> At det så er et helved at leve med den slags beskyldninger i så mange år
er
> en anden sag

Men altså nå de ligefrem beskylder dig for at "skaffe" dig adgang til 150
mails så skal der jo ikke den store professor til at bevise at du har haft
adgang til dem men ligeledes bevise du IKKE har åbnet dem....