Sende min hjemmeside???
Fra : Carlsen

Dato : 11-06-04 13:57

Hej NG...

Det haster lidt^^
Jeg er ved at være færdig med et kursus - en af opgaverne var at man skulle
lave en hjemmeside - den skal sendes til læreren over nettet.

Jeg har sendt alle filerne som lå i mappen til det nye websted - men det
virker ikke (ARGH!)

Hvordan sender jeg hjemmesiden så lærer kan se/rette den?

MVH
Lars Carlsen

Fra : Miss007

Dato : 11-06-04 14:25

> [...]
> virker ikke (ARGH!)
>
> Hvordan sender jeg hjemmesiden så lærer kan se/rette den?

Nu ved jeg ikke hvor meget newbie du er, men en metode er evt. at tilføje
dem til ZIP eller RAR format via WinZip eller WinRar. En anden metode er vel
at brænde dem på en CD?

Du menner måske, hvordan du uploader den til internettet via FTP?

--
Miss007 - Trine
8500 Grenå

:.: Mobil: Nokia 6230 (hvid)
:.: Teleselskab: TDC
:.: Ved E-mail kontakt: miss@abc.dk (fjern a og b)

Fra : Carlsen

Dato : 13-06-04 14:37

> [...]
> dem til ZIP eller RAR format via WinZip eller WinRar. En anden metode er

Det er ikke selve det at sende filerne (heller ikke pladsen) - men det at
han ikke kan se hjemmesiden når alle filerne er sendt.

> Du menner måske, hvordan du uploader den til internettet via FTP?

Jooo...det fatter jeg heller ikke noget af - hvis jeg gør det må han kunne
se den direkte på nettet ikk?

Hilsen - og tak for svaret

Lars