Gratis Kashmir koncert d. 18 Juni i Kbh
Fra : Muldeberg

Dato : 11-06-04 12:24

Hvis du ikke lige skal noget d. 18 Juni kl 15, så læg et slag forbi
Radiohuset i København.
Kashmir gi´r gratis afskedskoncert på taget for at sige farvel til
P3´s program PBS.
Mød op foran byningen på Rosenørns Allè

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Christian

Dato : 11-06-04 14:52

"Muldeberg" <nothing@heree.com> wrote in message
> [...]
> Radiohuset i København.
> Kashmir gi´r gratis afskedskoncert på taget for at sige farvel til

Er den bygning ikke ret høj? Hvordan mon lyden bliver, og stiller de
forstærkere op i gadeniveau?

Fra : Peter Poulsen

Dato : 11-06-04 22:06

"Christian" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Muldeberg" <nothing@heree.com> wrote in message
> >

> Er den bygning ikke ret høj? Hvordan mon lyden bliver, og stiller de
> forstærkere op i gadeniveau?

Det er vel ligemeget hvor forstærkerne står, hvis bare højttalerne bliver
placeret i gadeniveau....

Fra : Christian

Dato : 12-06-04 11:02

"Peter Poulsen" <none@a.com> wrote in message

> "Christian" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er vel ligemeget hvor forstærkerne står, hvis bare højttalerne bliver
> placeret i gadeniveau....

Sorry, min tekniske uviden...jeg mente selvfølgelig højttalerne, og ikke
forstærkerne

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-06-04 16:15

Muldeberg wrote:
> [...]
> Radiohuset i København.
> Kashmir gi´r gratis afskedskoncert på taget for at sige farvel til

Afskedskoncert?!?!??!?!?! Opløses de?

/David

Fra : Martin Ploug

Dato : 11-06-04 16:45

Nej de er ikke på vej til opløsning.
der står:

>Kashmir gi´r gratis afskedskoncert på taget for at sige farvel til
> P3´s program PBS.

/Martin

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-06-04 17:50

Martin Ploug wrote:
> Nej de er ikke på vej til opløsning.
> der står:

Hvad er PBS? Og hvad har Kashmir med dem at gøre?

/David

Fra : Thomas

Dato : 11-06-04 18:03

> Hvad er PBS? Og hvad har Kashmir med dem at gøre?

PBS (Poulsen, Breinholt og Søn) som har kørt på P3, i lang
tid. (http://www.dr.dk/p3/pbs) - De har valgt at stoppe
programmet, og derfor vil PBS holde en afskedsfest - Og så
har de fået Kashmir til at spille til lejligheden.

Koncerten kan høres live i radioen, hvis man ikke lige er i
nærheden af Kbh. Og det er altså fredag (næste uge) mellem
kl. 15 og 16.

Mvh. Thomas