Bluetooth?
Fra : Morten Lind

Dato : 11-06-04 11:13

Hej
Er nogle blåtandsenheder bedre end andre? Og skal jeg være opmærksom på
noget bestemt?

Den skal fungere med en Ericsson T610 og min G4DA.

På forhånd tak
M.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-06-04 14:34

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hej
> Er nogle blåtandsenheder bedre end andre? Og skal jeg være opmærksom på
> noget bestemt?
>
> Den skal fungere med en Ericsson T610 og min G4DA.

Jeg har en Belkin og den fungerer fint. Fylder heller ikke så meget at
den "optage" en USB port ved siden af.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Morten Lind

Dato : 11-06-04 19:03

Jesper Haaber Gylling <jesper@XXXXXXXXXgylling.net> wrote:

> Jeg har en Belkin og den fungerer fint. Fylder heller ikke så meget at
> den "optage" en USB port ved siden af.

Tak, Jesper - så lige, at den D-Link til 450,- hos Apple koster 250,-
hos Computerstore.

Fra : Hans Christian Hanse~

Dato : 11-06-04 20:55

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hej
> Er nogle blåtandsenheder bedre end andre? Og skal jeg være opmærksom på
> noget bestemt?

Bestemt. I særdeleshed er der to forskellige klasser, den ene når
nominelt 10 meter, og den anden nominelt 100 meter -- dog kun med andre
enheder i samme klasse. SVJH hedder de bare hhv. klasse I og klasse II.

> Den skal fungere med en Ericsson T610 og min G4DA.

T610 når alligevel kun de 10 meter, så klasse I er tilstrækkeligt.

/hc

Fra : Morten Lind

Dato : 11-06-04 21:03

Hans Christian Hansen <junkmail@surfpost.dk> wrote:

> [...]
> enheder i samme klasse. SVJH hedder de bare hhv. klasse I og klasse II.

> T610 når alligevel kun de 10 meter, så klasse I er tilstrækkeligt.

Smaddergodt, tak skal du ha´, Hans Christian
M.

Fra : Karen Seiersen

Dato : 11-06-04 22:10

> [...]

> noget bestemt?
>
> Den skal fungere med en Ericsson T610 og min G4DA.

Hej Morten

Vi har som du måske husker en Bluetooth fra D-Link, denne rækker 33 feet
= 10 m. Vi er ganske tilfredse med denne, har ingen probs haft.

Du kan prøve denne hvis du lyster

Mange hilsner fra Karen

--
Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,

Fra : Morten Lind

Dato : 11-06-04 23:06

Karen Seiersen <vk@besked.com> wrote:

> [...]
>
> Vi har som du måske husker en Bluetooth fra D-Link, denne rækker 33 feet
> = 10 m. Vi er ganske tilfredse med denne, har ingen probs haft.

Tak Karen - ringer eller mailer
M.

Fra : Karen Seiersen

Dato : 11-06-04 23:46

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Tak Karen - ringer eller mailer
> M.

OK Morten, jeg er ikke visibel i morgen .... 60 års fødselsdag kl 12.00

Mange hilsner Karen

Fra : Sebastian

Dato : 12-06-04 14:08

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hej
> Er nogle blåtandsenheder bedre end andre?
Desværre ja
se bare http://www.heise.de/mobil/tests/2003/03/10/bt/bild08.jpg
(det er et billede man kan forstår uden at kunne forstår tysk, bare man
ved at "besser" betyder "bedre")

> Og skal jeg være opmærksom på noget bestemt?
Har du brug for klasse I eller II?

> Den skal fungere med en Ericsson T610 og min G4DA.
https://www.bluetooth.org/
Hvis du kun vil synce din Ericsson, skal det nok altsammen gå.
Hvis du vil bruge Romeo (fjernbetjening til iTunes) er det nok bedre med
lidt rækkevide. Det hjæpler at de 2 blåtander kan "se" hinanden.

hilsen
--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Morten Lind

Dato : 12-06-04 18:37

Sebastian <thorfinn@ofir.dk> wrote:

> http://www.heise.de/mobil/tests/2003/03/10/bt/bild08.jpg

Guten Abend, Sebastian

Jeg kan forstå(måske), at det må være BlueFritz, der trækker det længste
strå - og tak for, du nævnte Romeo - ham havde jeg da helt glemt, så det
må nok blive en af de bedre - klasse I, altså
M.