MP3 afspiller
Fra : Andy Dufresne

Dato : 11-06-04 06:18

Hej...

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal spørge, så nu prøver jeg her...

Hvilken MP3 afspiller ville i vælge, hvis der er to krav til den.

Min. 256 MB - HELST HD
Voice Recorder
NEM betjening!

UPS... Det blev vist hele tre ting...

Nå... Nogle bud??

Prisen har selvfølgelig noget at sige, men er i FØRSTE omgang underordnet...

MVH
Andy

Fra : Anders [8000]

Dato : 11-06-04 06:58

> Nå... Nogle bud??

Tjek tråden i DK.TEKNIK.LYD.

Der er en den spørger om det samme.

Mvh. Anders

Fra : Andy Dufresne

Dato : 11-06-04 07:02

Tak.

Det vil jeg gøre.

Fra : Andy Dufresne

Dato : 11-06-04 07:11

Nogen ud over den ene bedømmelse på edbpriser der har erfaring med BOSSCOM
asonoHD500-40GB
??

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 11-06-04 16:21

On Fri, 11 Jun 2004 08:11:03 +0200, "Andy Dufresne"
<andy-dufresne@indbakke.dk> wrote:

>Nogen ud over den ene bedømmelse på edbpriser der har erfaring med BOSSCOM
>asonoHD500-40GB
>??

ja - i dk.teknik.lyd, som der blev sagt

Fra : Andy Dufresne

Dato : 11-06-04 19:15

Tak for det venlige svar.

Jeg håber at hans hellighed også for fremtiden vil bære over men mig og
resten af menneskeracen.