Problemer med indexing
Fra : nospam

Dato : 09-06-04 22:13

Nu har jeg fået lyst til at indexere min HD. Spørg ikke hvorfor...
Men jeg æble-I´er på HD´en og vælger Index Now. Og så går der nogen timer
hvor alt ser fint ud, og efterhånden har den indexeret 70.000 filer.
Pludselig stopper den, og jeg har ikke lavet andet end at maile og surfe og
printe et Word-brev! Nå. Men så starter jeg den igen, og på et eller andet
tidspunkt stopper den selv.

Var det ikke sådan i OS 9 at det kunne foregå i baggrunden og automatisk og
evt. kun om natten? Og er OS 10 ikke lige så klog som 9´eren?

mvh Mikael Kern

--
Arbejde søges - gerne noget med video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : nospam

Dato : 14-06-04 14:59

Er der virkelig ingen som er kloge her i gruppen?
mvh Mikael Kern

Fra : Morten Lind

Dato : 17-06-04 22:03

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> Er der virkelig ingen som er kloge her i gruppen?
> mvh Mikael Kern

Øeh......ikke fordi, jeg er specielt klog, men jeg indekserer da en gang
om måneden på samtige fem partitioner, og har ikke problemer med at gøre
det i baggrunden. Jeg markerer alle enheder efter tur - æble>I og
trykker indekser - og det gør de altså, og man kan sagtens lave andet
arbejde imedens.

Så jeg véd desværre ikke, hvad der kunne drille dig, andet end at de
måske bare er færdige, når den nu stopper?
M.

Fra : nospam

Dato : 18-06-04 07:11

Jeg kan selvfølgelig lave alt muligt andet imedens (OS X). Men det gør
maskinen langsommere, og derfor savner jeg muligheden for at indexere
automatisk på et tidspunkt, jeg vælger.

Måske er den færdig efter ca. 70.000 ud af 190.000 filer - hvem ved?
Måske springer den visse filer over - hvem ved?

mvh Mikael Kern

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-06-04 22:03

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
>
> Måske er den færdig efter ca. 70.000 ud af 190.000 filer - hvem ved?
> Måske springer den visse filer over - hvem ved?

Jeg har altså aldrig indstillet noget med, hvordan der skal indekseres.
Og jeg indekserer aldrig. Det sker da af sig selv. Jeg prøvede lige at
lave en søgning i en mappe. Før søgningen var mappen indekseret d. 8/6.
Jeg lavede så søgningen, og umiddelbart derefter stod der i Info, at den
var ved at indeksere. Det tog kun et par sekunder, så mon ikke den bare
indekserer de ændrede filer. Gør din det ikke automatisk ved behov? Hvis
du selv sætter den til at indeksere, så indekserer den vel alle filer,
og det tager jo længere tid, end hvis den kun indekserer de ændrede.
--
Henrik Münster
Esbjerg