Lyd og så fryser den!
Fra : MD

Dato : 09-06-04 11:08

Hej.

Forleden dag stod min Strømforsyning af. Den er nu skiftet, men der er
kommet en irriterende fejl.

Bedst som jeg sidder og ser en film, hører musik, eller arbejder på
computeren, kommer der ligesom en klik-lyd inde fra kabinettet og så fryser
compueteren i mellem 30 sek. og 1 minut.

Bagefter kører den fint. Der er ikke nogen rød tråd i hvornår den gør det.

Hvad kan der være galt?

Mvh MD

Fra : Jonas Jalling

Dato : 09-06-04 11:25

"MD" <dalmoseFJERNDETTE@idraet.dk> wrote in message
> [...]
> compueteren i mellem 30 sek. og 1 minut.
>
> Bagefter kører den fint. Der er ikke nogen rød tråd i hvornår den gør det.

Hej,

Det kunne godt lyde som om din HD er ved at stå af :-/
Tag hellere backup af det du holder mest af, og få så kørt en scandisk eller
lign på den...

Jonas Jalling

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-06-04 13:56

Jonas Jalling skrev:

> Det kunne godt lyde som om din HD er ved at stå af :-/

Eller southbridge'n.

Her er et Msg-Id til en tråd vedr. mine egne disk-problemer:

Jesper G. Poulsen

Fra : Jakob Værge

Dato : 10-06-04 14:32

Jeg ville også gætte på HDen, mest på grund af de klikkelyde, og så at det
er mere normalt( jeg har haft 3 der har gjort det, hvilket jeg ikke tror er
unormalt for en der bruger sin computer Medium eller meget)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-06-04 18:35

Jakob Værge skrev:

> Jeg ville også gætte på HDen, mest på grund af de klikkelyde, og så
> at det er mere normalt( jeg har haft 3 der har gjort det, hvilket jeg

Jeg oplevede også klikkelyde inden jeg konstaterede at mine diske intet
fejlede.

Og gider skrive dit indlæg _under_ det du svarer på?

Jesper G. Poulsen