afstand
Fra : Kirsten Andreassen

Dato : 08-06-04 19:51

Hej
Vi skal til Fusch ved Zell Am See i uge 31. Er der nogen der ved hvor
mange km. der ca. er til det toldfrie område Samnauen ?

Hilsen Kirsten

Fra : Steen Larsen

Dato : 08-06-04 20:11

"Kirsten Andreassen (slet NW69Q)" <kandresen@NW69Qtdcadsl.dk> skrev i
en meddelelse news:10867207780.681842064916697@dtext.news.tele.dk
> Hej
> Vi skal til Fusch ved Zell Am See i uge 31. Er der nogen der ved hvor
> mange km. der ca. er til det toldfrie område Samnauen ?

Hej Kirsten

I følge http://www.dk.map24.com/ er der 260,2 km fra Zell Am See til
Samnauen.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Per H

Dato : 08-06-04 20:24

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Carsten Stage

Dato : 08-06-04 20:15

Kirsten Andreassen (slet NW69Q) wrote:

> Vi skal til Fusch ved Zell Am See i uge 31. Er der nogen der ved hvor
> mange km. der ca. er til det toldfrie område Samnauen ?

Jeg går ud fra, at der er tale om byen Fusch An Der Grossglocknerstrasse,
som ligger omkring 10-12 km fra Zell am Zee/Zeller See. I så fald er der
omkring Km. x via Innsbruck, Landeck, Prutz og Pfunds.
Besøg på turen også Kaunertal, der starter ved Prutz.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Carsten Stage

Dato : 08-06-04 20:18

Carsten Stage wrote:

> I så fald er der omkring Km. x

x skal udskiftes med cirka 270 km.

Fra : Per H

Dato : 08-06-04 20:24

On 08 Jun 2004 18:50:33 GMT, Kirsten Andreassen
<kandresen@NW69Qtdcadsl.dk> (slet NW69Q) skrev:

>Hej
>Vi skal til Fusch ved Zell Am See i uge 31.

kanon flot sted!!!

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Carsten Stage

Dato : 08-06-04 20:31

Per H wrote:

> kanon flot sted!!!

Jeps - men det gælder hele Grossglocknerstrasse og ligeledes mange af dalene
der går fra Inntal og sydover.

Fra : Kirsten Andreassen

Dato : 08-06-04 21:20

Hej og tak for svarene til jer alle. Jeg glæder mig også helt
vildt til turen, da jeg aldrig har været der før.Der er nok mange
dejlige ting at se dernede.
Venlig hilsen
Kirsten

Fra : test

Dato : 21-06-04 03:27

Hej Kirsten

Hvis I er til udsigt - tag til Kaprun - og tag lift op til toppen til
Kitzsteinhorn - flot tur. Samnaun - flot tur ind til stedet - men rent
indkøbsmæssigt er der ikke meget at komme efter.

Mvh Per

Fra : test

Dato : 29-06-04 18:05

Efter min mening er der ingen grund til at køre til Samnaun.

Ok - dalen ind til samnaun er meget smuk - men stedet er ikke værd at
besøge - så meget spares der ikke. Italien er langt billigere mht. sprut
etc.