Sommerski i nærheden af Narvik
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 08-06-04 13:06

Hej NG

Jeg satser på at tage til Narvik i uge 29, og vil i den forbindelse gerne
stå på ski. Er der nogle steder i nærheden af Narvik at det er muligt??

M.V.H
Jimmi Wolff

Fra : Inger Buchard

Dato : 08-06-04 16:29

"Jimmi Wolff" <jimmi1311@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg satser på at tage til Narvik i uge 29, og vil i den forbindelse gerne
> stå på ski. Er der nogle steder i nærheden af Narvik at det er muligt??

Spørg på
no.fritid.friluftsliv

Inger

Fra : Jens Christian Mikke~

Dato : 08-06-04 17:57

"Jimmi Wolff" <jimmi1311@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg satser på at tage til Narvik i uge 29, og vil i den forbindelse gerne
> stå på ski. Er der nogle steder i nærheden af Narvik at det er muligt??

Lige ovre på den anden side af grænsen til Sverige ligger Riksgränsen, som
er et skisted der har åbent om sommeren:

http://www.riksgransen.nu

Om der er skiføre i uge 29 er jeg dog ikke sikker på, da lifterne iflg.
hjemmesiden er åbne til midsommer. Men måske....

Ellers vil jeg også anbefale dig at genstille spørgsmålet på
no.fritid.friluftsliv, som en anden også skrev, for et mere kvalificeret
"indfødt" svar.

/Jens