Tut til portal/CMS
Fra : Peter

Dato : 08-06-04 10:45

Hej.

Har nu søgt på google i et par timer for at finde en artikel der lærer en
noget om portaler/CMS sytemer.

Altså typisk med en fil der hedder module.php osv.
Jeg vil selvfølgelig ikke lave noget så stort og omfattende som postnuke men
med grove træk skal det forgå ligeledes.

Har bare ikke fundet nogen side der forklarer det endnu.
Kan I hjælpe?
mvh
pete

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 08-06-04 12:59

Peter <ingen@mail.invalid> wrote:
> [...]
> postnuke men med grove træk skal det forgå ligeledes.
>
> Har bare ikke fundet nogen side der forklarer det endnu.

DevShed har lige udgivet første del af en artikelserie, du måske vil kunne
bruge til noget: Building a Site Engine with PHP, Part 1
(http://www.devshed.com/c/a/PHP/Building-a-Site-Engine-with-PHP-1/). Jeg
synes ikke, de når ikke så langt, men det er da en start.

--
Med venlig hilsen / Regards
Kasper Garnæs