Sandberg 3D USB Scanner
Fra : Steen Graversen

Dato : 08-06-04 08:52

Hejsa
De skriver på hjemmesiden
http://www.sandberg.it/worldwide/support/prod.asp?ProdNo=137-79 at den ikke
virker under XP. Jeg mener dog at jeg engang før jeg fik min nye computer
med XP og SP1 havde den til at virke på XP (uden SP1). Er der nogen af jer
der har den ovennævnte scanner og har kunnet få den til at virke under XP?
Et eller andet sted synes jeg at der er utilfredsstillende at en 4 år gammel
scanner pludselig ikke virker under det nyeste styresystem!

Tak for svar
SG

Fra : Jens Jensen

Dato : 08-06-04 09:17

Den kan vel pludselig ikke virke?

Fra : sd

Dato : 12-06-04 20:58

Det er vel ikke unormalt at et produkt der er lavet før Win XP kom på
markedet ikke virker til denne!

Det er det samme som at brokke sig over at sine VHS bånd ikke virker på en
DVD afspiller på trods af begge systemer viser film på et TV.

Fra : Steen Graversen

Dato : 13-06-04 08:48

Ingen der har en driver der virker under XP?