David Hasselhoff taget for spritkørsel
Fra : Martin Kristensen

Dato : 08-06-04 00:35

http://www.eonline.com/News/Items/0,1,14261,00.html

Håber ikke det går ud over hans planer om at indspille et hiphop-album,
hvilket jeg har glædet mig meget til.

--
Venlig hilsen
Martin Kristensen

Fra : Morten Bowman

Dato : 08-06-04 11:29

On Tue, 8 Jun 2004 01:34:58 +0200, "Martin Kristensen" <xczxc@xczxczxc.dk>
wrote:

>http://www.eonline.com/News/Items/0,1,14261,00.html
>
>Håber ikke det går ud over hans planer om at indspille et hiphop-album,
>hvilket jeg har glædet mig meget til.

Jeps og Birgitte Nielsens ny cd, som skulle være på trapperne!

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Jan

Dato : 08-06-04 11:49

"Martin Kristensen" <xczxc@xczxczxc.dk> wrote in news:40c4fb0a$0$3051
$14726298@news.sunsite.dk:

> http://www.eonline.com/News/Items/0,1,14261,00.html
>
> Håber ikke det går ud over hans planer om at indspille et hiphop-album,
> hvilket jeg har glædet mig meget til.

Jeg troede ellers, at Nightrider's bil kunne køre selv? Damn! Måske kan
Vanilla Ice træde hjælpende til?

Jan.

Fra : Nic

Dato : 08-06-04 18:25

> Jeg troede ellers, at Nightrider's bil kunne køre selv? Damn! Måske kan

Var det ikke det den gjorde da?!

Fra : Jan

Dato : 08-06-04 18:57

"Nic" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in news:40c5f66f$0$169
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Var det ikke det den gjorde da?!

LOL!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-06-04 13:24

Martin Kristensen wrote:

> http://www.eonline.com/News/Items/0,1,14261,00.html
>
> Håber ikke det går ud over hans planer om at indspille et hiphop-album,
> hvilket jeg har glædet mig meget til.

Han var vel nødt til at gøre et eller andet ulovligt for at opnå den
ønskede respekt som gangsta rapper.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 08-06-04 13:36

Martin Kristensen wrote:
> http://www.eonline.com/News/Items/0,1,14261,00.html
>
> Håber ikke det går ud over hans planer om at indspille et
> hiphop-album, hvilket jeg har glædet mig meget til.

Åh nej da, jeg ser _så_ meget frem til en ny og anderledes Hasselhoff under
navnet Hassle-A-Hof (eller hvad det nu var). Bare nu ikke pladen bliver
forsinket.

Søren

Fra : Dennis Seide

Dato : 08-06-04 14:23

Hehe

Ifølge:

http://www.ananova.com/entertainment/story/sm_961345.html?menu=entertainment
..music

Skal albummet produceres af Ice-T (hvilket ikke gør sagen mindre speget!) -
Desuden er navnet "Hassle The Hoff"

Får sgu' kuldegysninger allerede...

/dennis

--

"Jeg har Længtes mod Skibskatastrofer,
og mod Hærværk og Pludselig Død".

- Tom Kristensen

www.haervaerk.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-06-04 14:39

Dennis Seide wrote:
> [...]
> .music
>
> Skal albummet produceres af Ice-T (hvilket ikke gør sagen mindre speget!) -

That can't be good...

/David

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 08-06-04 18:13

Jamen, helt ærligt... det kan da umuligt være rigtigt!
Nogen laver gas et eller andet sted..

Mads

Fra : Hauge

Dato : 08-06-04 18:31

Hejsa
Mads Rahbek Hougaard wrote:
> Nogen laver gas et eller andet sted..

Må vel nærmest være is ;)

/Hauge

Fra : Søren Nielsen

Dato : 08-06-04 20:44

Mads Rahbek Hougaard wrote:
> Jamen, helt ærligt... det kan da umuligt være rigtigt!
> Nogen laver gas et eller andet sted..
>
> Mads

Nej, jeg tror det er ment i ramme alvor. Men Hasselhoff har altid været en
stor kunstner og det kan kun gå fremad :)

Søren

Fra : keldo

Dato : 10-06-04 09:44

tja, man forstår ikke musikbrancen er i krise. Nårh ja, det er Napsters
skyld.

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gb@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:40c616df$0$302$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...