telt stænger
Fra : Martin Kirk

Dato : 07-06-04 22:18

Hej gruppe

Hvor køber man telt stænger af typen man bruger til iglo telte i en god
kvalitet
skal bruges til cockpit telt

--
FØLG SØSPORTENS SIKKERHEDSRÅD.
Giv ikke anledning til uro : RING HJEM

Med Venlig Hilsen
Martin Kirk

Fra : HKN

Dato : 07-06-04 22:50

"Martin Kirk" <M.Kirk@oncable.dk> wrote in message
> Hej gruppe
>
> Hvor køber man telt stænger af typen man bruger til iglo telte i en god
> kvalitet
> skal bruges til cockpit telt

F.eks Fjeld & Fritid i Kbh.

Mvh

Henrik

Fra : Martin Kirk

Dato : 08-06-04 06:51

"HKN" skrev i en meddelelse > "Martin Kirk" <M.Kirk@oncable.dk> wrote in
message> >

> F.eks Fjeld & Fritid i Kbh.

1000 tak
men er der nogle der kender et sted ved Århus ?

Fra : HKN

Dato : 08-06-04 10:12

> [...]
> message> >

> 1000 tak
> men er der nogle der kender et sted ved Århus ?

Spejdersport i østergade i Århus

Mvh

Henrik

Fra : Klaus ½

Dato : 08-06-04 11:52

Alternativt her på nettet:
http://butik.hks-camping.dk/default.php?cPath=273_213_251

mvh
Klaus ½

Fra : Tobester

Dato : 08-06-04 14:01

Jeg er så godt som sikker på, at det billigste ville være at købe et helt
telt i Harald Ny borg, Bilka ea., som regel er det rasende dyrt at bestille
enkeltstænger hjem til kvalitetstelte, som dem der handles i
specialbutikkerne.
Men prøv da ad.

Prøv også Toursport, Fritidsland, Jagt og Fiskeri, Skiing mfl. Alle er
friluftsbutikker med telte i Århus.

Fra : Jens Juul

Dato : 08-06-04 21:00

>Hvor køber man telt stænger af typen man bruger til iglo telte i en god
>kvalitet
>skal bruges til cockpit telt

Hej
Jeg skulle også lave cockpittelt og købte hele "strandtelte" i Aldi.
Stængerne her er i udemærket kvalitet - ca 6 meter - og hele molevitten
kostede under 100 kr ..........

Mvh Jens

Fra : Martin Kirk

Dato : 08-06-04 22:00

Martin Kirk "Jens Juul" <jens_juul@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Jeg skulle også lave cockpittelt og købte hele "strandtelte" i Aldi.
> Stængerne her er i udemærket kvalitet - ca 6 meter - og hele molevitten
> kostede under 100 kr ..........

er dit telt færdig ? er det muligt at se bilder og du evt kan skrive lidt om
hvad du har gjort.

Fra : Jens Juul

Dato : 09-06-04 19:59

>er dit telt færdig ? er det muligt at se bilder og du evt kan skrive lidt
>om
>hvad du har gjort.

Hej

Ja jeg - SKULLE lave et telt men har endnu ikke fået det gjort. Men
stængerne virker fint - der er huller at montere enderne i på båden, de er
savet til i passende længder, lærredet er indkøbt osv, så jeg mangler
"blot" at sy teltet - men så gik der baby og barsel i det hele og
tjah................. nu er der en baby mere på vej (-:

Mvh Jens

Fra : Martin Kirk

Dato : 10-06-04 21:44

> [...]
> "blot" at sy teltet - men så gik der baby og barsel i det hele og
> tjah................. nu er der en baby mere på vej (-:

Et stor TILLYKKE skal du ha her fra.
Hold os underrettet om det bliver en sejler pige eller en sejler dreng.

vedr. cockpit telt det kan vi altid vende til bage til