Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Bedste skattely
Fra : Rune

Dato : 07-06-04 10:09

Jeg har nogle udenlandske indtægter jeg ikke ønsker at betale skat af i
Danmark. Er der nogen der har nogle meninger om de bedste steder at placere
sådanne indtægter, i.e. de bedste skattely, og hvilke firmaer der kan
konstruere sådanne firmaer/bankkonti for en? Eller nogle
Internetsider/online fora der beskriver dette emne?

De her (http://www.lpcs.info ) sværger tilsyneladende til Panama, men
umiddelbart ville jeg have mere tiltro til Schweiz eller Liechtenstein.

På forhånd tak,
Henrik

Fra : Boss

Dato : 07-06-04 10:37

"Rune" <rune@slambam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> De her (http://www.lpcs.info ) sværger tilsyneladende til Panama, men
> umiddelbart ville jeg have mere tiltro til Schweiz eller Liechtenstein.

Prøv at ringe på

7237 9000

Østbanegade 123
2100 København Ø

de vil meget gerne hjælpe dig

Fra : H.S.

Dato : 07-06-04 13:42

"Boss" <dkNOSPAM@HERE.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at ringe på
>
> 7237 9000
>
> Østbanegade 123
> 2100 København Ø
>
> de vil meget gerne hjælpe dig

Jeg er sikker på T&S gerne vil have disse pengen kommer til danmark, så han
kan få lov til at betale halvdelen i skat.
Hvis jeg tjente penge i udlandet, så ville jeg dælme gøre alt hvad jeg kunne
for at undgå at skulle betale den brandskat vi har i Danmark.

Desværre kan jeg ikke svare på Rune's spørgsmål, da jeg aldrig har haft den
'luksus' at tjene penge i udlandet

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 07-06-04 15:53

In <40c461eb$0$3058$14726298@news.sunsite.dk> "H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> writes:

> [...]
>Hvis jeg tjente penge i udlandet, så ville jeg dælme gøre alt hvad jeg kunne
>for at undgå at skulle betale den brandskat vi har i Danmark.

Saa flyt til udlandet.

/Martin

Fra : bamse

Dato : 07-06-04 18:31

> [...]
> konstruere sådanne firmaer/bankkonti for en? Eller nogle
> Internetsider/online fora der beskriver dette emne?

jeg har hørt at Luxembourg og Schweiz elsker "sorte" penge...

jeg har også hørt, at det er bedst at man rejser derned og mødes med en
bankrådgiver og beder ham om at åbne en nummerkonto...

Fra : ole holte

Dato : 07-06-04 20:57

> [...]
> konstruere sådanne firmaer/bankkonti for en? Eller nogle
> Internetsider/online fora der beskriver dette emne?

Brug min bank her:

http://www.bankofattica.gr/en/index.htm

De oplyser INTET til danske http://www.silverdaddies.com

Fra : Mikkel Vitus

Dato : 08-06-04 22:27

> konstruere sådanne firmaer/bankkonti for en? Eller nogle
> Internetsider/online fora der beskriver dette emne?

http://www.offshore-library.com/Offshore_banks/BVIbanks.htm

Mvh
Mikkel

Fra : XPat

Dato : 09-06-04 16:33

"Rune" <rune@slambam.dk> wrote in message news:<40c430a0$0$284$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> konstruere sådanne firmaer/bankkonti for en? Eller nogle
> Internetsider/online fora der beskriver dette emne?
If you want to hide how they get offshore, you should use a management
compant like Albany (recomended by a friend), connexion.lu (can help
you with an account in Lux) or ITECS

XPat