Koldstegning
Fra : Daniel W Johansen

Dato : 07-06-04 20:36

Nu har jeg set flere skrive en smule om koldstegning her i gruppen, og
vil gerne vide lidt mere om det, bedste forklaring jeg har set på det er
denne.

Et alternativ er "koldstegning" hvor stegen først brunes kortvarigt
på pande, og derefter får 2-3 døgn ved den ønskede kernetemperatur.
Det skulle være en fantastisk oplevelse

Det siger jo nærmest det hele, eller.. den ønsket kernetemperatur på
f.eks en culotte (et topic om okseculotte den blev skrevet til) må vel
være de 60 stykker.. skal den så virkelig ligge og simere ved 60grader i
2-3døgn?

evt. nogle der har prøvet det vil jeg gerne høre fra.

På forhånd tak.