Konom Krok
Fra : Jesper

Dato : 07-06-04 19:33

Jeg efterlyste engang opskriften på en thailandsk æbleskive-lignende
kokos-dessert, der sælges fra små gadeboder overalt i Bangkok. Der var
intet svar, men jeg har netop googlet mig frem til navn og opskrift:

http://www.templeofthai.com/thai_kanom_krok/thai_kanom_krok.html

Desværre ser det ret besværligt ud, så nu hvor jeg har fundet ud af,
hvad de hedder, vil jeg lige høre, om der mon alligevel skulle være
nogen der har forsøgt sig, evt. har en lettere opskrift eller som kan
fortælle lidt om resultatet og om de kan laves i et æbleskivejern.

De smagte så ubeskriveligt godt, at jeg slet ikke fatter, at jeg endnu
ikke har set nogen sælge dem herhjemme.

Mvh. Jesper