Gemme adgang
Fra : Bo

Dato : 07-06-04 16:37

Der var detsværre ikke den store hjælp at finde i Apache gruppen derfor
prøver jeg her :-/

Er det muligt, f.eks. via .httaccess / PHP at gemme oplysningerne om de
sider de besøgende ser ?

Jeg har skrevet et lille log script for en bekendt. Dette script ligger kun
i hans index.php fil. Nu vil han så gerne kunne se hvilke andre sider folk
ser, men resten af siden er bygget på manuelt html, hvilket betyder, at
han skal indsætte en PHP kode manuelt på samtlige siderne (ca. 500 sider) -
derfor tænkte jeg om det istedet for kune løses via .httaccess ?

Noget med at der først indlæses en bestemt fil hver gang, f.eks. log.php som
så logger linket og derefter sætter en header til den ønskede side.

En længere smøre vedr. et lille problem, men jeg håber at der er nogen der
kan hjælpe, gerne ret konkret

Mvh
Bo

Fra : Jacob Atzen

Dato : 07-06-04 17:05

"Bo" <no_name[no_spam]@ofir.dk> writes:

> [...]
> så logger linket og derefter sætter en header til den ønskede side.
>
> En længere smøre vedr. et lille problem, men jeg håber at der er nogen der

Hvorfor ikke bare kigge i Apache's access log?

- Jacob Atzen

Fra : Bo

Dato : 07-06-04 17:20

Hvordan gør du det ?

Fra : Peter

Dato : 07-06-04 18:40

"Bo" <no_name[no_spam]@ofir.dk> wrote in message
> Hvordan gør du det ?

Der hvor du har installeret Apache er der en mappe der hedder logs.
Prøv at kigge dér!

Fra : Bo

Dato : 07-06-04 19:17

Øh jeg har ikke adgang til 'der hvor apache er installeret'. Siden ligger
hos Azero.

Det er altså ikke muligt ?

Bo

Fra : Peter

Dato : 07-06-04 19:38

> Øh jeg har ikke adgang til 'der hvor apache er installeret'. Siden ligger
> hos Azero.
>
> Det er altså ikke muligt ?

Nej ikke via Apaches log filer.
Der må vel følge noget statistik med hos Azero som kan bruges til det du
savner?

mvh
Pete

Fra : Bo

Dato : 07-06-04 20:20

Man kan altså heller ikke lave en løsning via .htaccess ?

Bo