Søges: 5½" floppy-drev?
Fra : Søren Dahl [2300]

Dato : 07-06-04 14:07

Jeg har 4 stk. 5½" floppy-disks, som jeg gerne vil have lavet en kopi af.
Desværre ejer jeg ikke sådan et drev, så jeg søger en venlig person, som vil
hjælpe mig med opgaven.

Har du en computer med et velfungerende 5½" floppy-drev ... og vil du ofre
lidt af din tid på at hjælpe mig?
Jeg forestiller mig at belønningen er et par flasker røvin eller lignende

med venlig hilsen
Søren Dahl

Fra : Jens Jensen

Dato : 07-06-04 14:23

Hvordan vil du læse kopierne?

Fra : Søren Dahl [2300]

Dato : 07-06-04 14:36

ach sorry ... dårlig formulering ... jeg vil gerne have lagt indholdet af
mine 4 5½" disketter over på en CD.

mvh
Søren

Fra : Jepski

Dato : 07-06-04 16:37

Hej Søren -jeg har et et drev - du meget gerne må få, og hvis du har en en
lidt ældre PC, er det ikke et prblm. at kopierer filerne, men hvis du ikke
er exp. har jeg et par gamle PCere hvor kopienkan tages på.

Jeppe

Fra : Søren Dahl [2300]

Dato : 08-06-04 11:59

Hej Jeppe
Hvor i landet bor du?

Jeg har fået en mail fra en fyr, som bor her i København (jeg bor selv på
Amager), så nu vil jeg lige vente og se om jeg kan få lavet en aftale med
ham. Men hvis det løber ud i sandet, vil jeg meget gerne låne dit drev + en
gammel PC

// Søren Dahl