Findes der en handels grupppe?
Fra : {Odense} Morten

Dato : 06-06-04 22:12

Hejsa campist venner jeg vil høre om der er en handels news gruppe her et
sted, jeg er newbee og har lige fået familiens første Campingvogn... en
Tabbert Regent 490TN fra 1988... men vi søger et fortelt der fylder hele
vognens længde ... der er et universal telt med 320, med 2 børn har vi brug
for pladsen i forteltet.....
håber der er nogle der kan hjælpe Amål skulle være 911 og isabella mål
925... vi vil gerne bytte eller sælge det telt vi har....

Med venlig hilsen

Morten Odense

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-06-04 22:29

dk.marked.privat.camping

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-04 10:42

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> wrote in message
> dk.marked.privat.camping
>
> Kurt
>
> "{Odense} Morten" <mmSPAM27@hotFILTERmail.com> skrev i en meddelelse
> brug

Hvad fabrikat er det universaltelt du evt vil sælge
MVH
Jens

Fra : {Odense} Morten

Dato : 07-06-04 18:42

det er et isabella...

Fra : Harry

Dato : 07-06-04 20:05

"{Odense} Morten" <mmSPAM27@hotFILTERmail.com> wrote in message news:<40c388b6$0$245$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> håber der er nogle der kan hjælpe Amål skulle være 911 og isabella mål
> 925... vi vil gerne bytte eller sælge det telt vi har....

Der ligger en velbesøgt markedsplads for campister her:
http://www.hanses-campingsider.dk/markedspladsen/marked.htm