hvad hedder den mindste almindelige mobilt~
Fra : Klaus Andersen

Dato : 06-06-04 18:18

Hvad hedder den mindste almindelige mobiltelefon man kan købe i dag (til
almindelige penge)?

Mvh

KA

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 06-06-04 20:37

On Sun, 6 Jun 2004 19:18:17 +0200, "Klaus Andersen"
<klaus_andersen@yahoo.com> wrote:

>Hvad hedder den mindste almindelige mobiltelefon man kan købe i dag (til
>almindelige penge)?

Nokia - formentlig 3210 eller 3310

KS

Fra : Anders Lund

Dato : 06-06-04 20:54

kelds@ofir.dk wrote:

> Nokia - formentlig 3210 eller 3310

Det er da nogle forholdsvise store telefoner.. jeg tror da i hvert fald
at man kan finde nogle som er mindre.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-06-04 21:28

Anders Lund skrev:

>Det er da nogle forholdsvise store telefoner.. jeg tror da i hvert fald
>at man kan finde nogle som er mindre.

Sagtens.

Jeg er lidt i tvivl om, hvad spørgeren mener med mindste telefon.

Er det størrelsen eller specifikationer, der tænkes på?
--
Knud

Fra : Klaus Andersen

Dato : 06-06-04 21:03

<kelds@ofir.dk> wrote in message

> Nokia - formentlig 3210 eller 3310
>
> KS

Hmmm .. jeg synes nu ikke de er særligt små - men måske er udviklingen gået
i en anden retning og det med at lave dem mindre og mindre er holdt op.

Nogen der har et bedre bud på en meget lille mobiltelefon?

Mvh

KA

Fra : Anders [8000]

Dato : 06-06-04 21:17

> Nogen der har et bedre bud på en meget lille mobiltelefon?

Nokia 6510.

Sådan en har jeg til salg

Fra : Carina

Dato : 06-06-04 21:29

"Anders [8000]" <vipberg@hotmail.com> wrote in message
> [...]
Nokia 3200

Carina

Fra : Jante

Dato : 07-06-04 01:09

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev:

> Nogen der har et bedre bud på en meget lille mobiltelefon?

Hmm, Samsung S300 er svjv med 80 x 40 x 20 mm den mindste.
Mindste ikke-klap telefon er Motorola C350 med 98 x 43 x 17 mm.
Lettest er Samsung A800 med 64 g, da SE T600 (60 g) er udgået.

J.L

Fra : Birger

Dato : 06-06-04 21:54

Et bud kunne også være Ericsson T 100. Den er heller ikke særlig stor.
Eller T65, T 66 der også er mellem de mindste.
Siemens S55 ligger også i den skala.
Mvh
Birger

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-04 21:57

> Hvad hedder den mindste almindelige mobiltelefon man kan købe i dag (til
> almindelige penge)?

SE T68i er forholdsvist lille.

Ellers var emnet oppe til debat på www.mobildebat.dk for et par måneder
siden, hvor der kom mange bud på virkeligt små telefoner, og også billeder
af mange af dem. Prøv at søg lidt på Mobildebat og se om ikke du er heldig.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 07-06-04 12:33

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> wrote in message
> Hvad hedder den mindste almindelige mobiltelefon man kan købe i dag (til
> almindelige penge)?

S/E T600 er klar mindst... men om du kan finde den...

Fra : mullerman

Dato : 07-06-04 15:57

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> skrev i en meddelelse

> "Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> wrote in message
> >

> S/E T600 er klar mindst... men om du kan finde den...

sl55

Fra : KA

Dato : 08-06-04 08:54

jeg må sige at der kom mange spænnende forslag - jeg skal lade jer vide hvad
det blev til.

Mange tak for hjælpen

Mvh

KA

Fra : Dennis Falkenstrøm

Dato : 08-06-04 19:12

On Tue, 8 Jun 2004 09:54:07 +0200, "KA" <klaus_andersen@yahoo.com>
wrote:

>jeg må sige at der kom mange spænnende forslag - jeg skal lade jer vide hvad
>det blev til.

Kig også lige på telefoner fra LG !