Valuta til Kreta
Fra : Kasper Larsen

Dato : 06-06-04 13:27

I rejsebureauets materiale påståes det at man med fordel kan medbringe
danske 100 kr sedler. Jeg formoder at disse kontanter udelukkende skal
bruges til væksling da de lokale forretninger vel ikke vel tage imod anden
valuta end Euro ?
Grunden til at jeg spørger er, at jeg tidligere har været i Tyrkiet hvor de
handlende er helt vilde med danske kontanter, vel grundet skatteunddragelse
og inflationssikring. Jeg kan bare ikke forestille mig at det sammen skulle
være aktuelt i Grækenland.

Kasper

Fra : ole holte

Dato : 06-06-04 22:21

"Kasper Larsen" <kb_larsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og inflationssikring. Jeg kan bare ikke forestille mig at det sammen skulle

Bedst er det at have visakort med, der kan du få 265 E om dagen i banken
Veksler du dkr. husk 2% i gebyr og en lavere kurs end visakort
Husk ingen butikker tager visakort og betaler du billeje med visa tillægges 8 %
Kreta og Grækenland er kontanternes land ...